Ik merk dat ik hier toch wel onzeker van word dus misschien kunnen jullie tips geven. Ik heb 13 augustus met 8 weken en 5 dagen een MK gehad. Het bloeden heeft een week aangehouden en daarna was op de echo alles alweer aan het voorbereiden op een nieuw ei. Inmiddels is dit bijna 6 weken geleden en heb ik een krampend gevoel in mijn onderbuik. Beetje het gevoel van ongie worden maar dan zonder ongie. Test was gisteren negatief dus tja. Iemand dit ook meegemaakt? Zouden jullie volgende week weer testen? Na hoeveel weken moet ik contact opnemen met de huisarts ofzo als ik nog niet ongie ben? Hoop maar dat ik snel duidelijkheid heb.
hey meid..mooi shit van die mk!Ik heb er eigenlijk geen verstand van maar volgens mij kan het na een mk wel langer duren.Hou je je temp bij?Want dan kan je zien of je al een ei hebt gehad!Ik heb een vmk gehad en daarna een cyclus van 60..maarja over mijn cyclus is toch nix te zeggen.Hoop dat je snel je ongi hebt of zwanger bent zodat je verder kunt!Sucses
Geen temp lijst bijgehouden. Wilde ik nog niet aan beginnen want dan wordt het allemaal zo klinisch voor mijn gevoel. Zal wel komen als het over een jaar nog niet raak is. Wel ovu testen gedaan maar daar word ik nog altijd niet wijs uit. Streepje blijft heel licht aanwezig dus tja heb ik ook niets aan. Mijn cyclus is normaal 32 dagen en nu is deze al langer dan normaal. Weet wel dat het na een MK langer kan zijn maar vind het gevoel zo raar. Ik durf ook niet te zeggen dat ik me zwanger voel, iets wat ik wel had nadat het raak was. Denk dat ik gewoon erg twijfel aan mijn lichaam.
Hoi Kimmeding, Wat jammer dat je een miskraam hebt gehad... Tijdens de echo zag de gyn dus dat je lichaam zich klaar maakte voor een nieuw eitje, dit is goed nieuws! Ze zeggen dat na een miskraam je volgende menstruatie 6-8 weken op zich laat wachten maar sommigen zijn na 4 weken alweer ongesteld. Als ik jou was zou ik na een weekje weer testen, maar het is ook goed mogelijk dat je toch ongesteld wordt. In ieder geval veel succes met afwachten. Ikzelf ben nu 2 1/2 week geleden gecurreteerd en voel me ook een beetje raar. Denk/hoop dat het mijn eisprong is. Ik heb mijn banner maar ingesteld op 28 dagen, normaal is mijn cyclus 26 dagen. Maar ik ga er vanuit dat ik mijn menstruatie pas rond dag 35 -40 krijg. Groetjes Vanilia
Oke dan ben ik alweer wat verder hahaha. Dan zou ik binnen nu en 2 weken of ongie worden of positief testen. Hoop het laatste Denk dat ik over 2 weken dan als ik niet ongie ben geworden maar weer ga testen dan. Heb wel veel wit verlies en ook dun maar nog geen vruchtbaar gezien. Nou kan ik me ook niet voor de geest halen of ik dan voorheen wel had dus daar hou ik dan maar geen rekening mee hahaha.
Ik zou als ik jou was gewoon volgende week nog eens testen. Niet geschoten altijd mis toch? Na mijn MK was ik na 30 dagen weer ongesteld, dus maar iets langer dan de gewone cyclus. Ik denk dat dit bij elke vrouw weer anders kan zijn.
Jeetje wat spannend! Ik weet niet of ik het vol zou houden om nog een week te wachten. Maar het is waarschijnlijk wel beter. In het begin was mijn test ook negatief en 5 dagen later zo positief als maar zijn kon. Sterkte! en ik hoop voor je!
ze zeggen dat het 6 weken kan duren dus ik zou toch als je volgende nog geen zekerheid heb eens gaan bellen met je gyn als je niet bij een gyn bent geweest dan met je ha Ik heb elke keer nog na mn ma een nette cyclus gehad
Hoi, Ook ik heb in mei een miskraam gehad bij 8 weken, helaas.. Was daarvoor altijd heel regelmatig ongesteld en heb daar ook nooit last van gehad. Na mijn miskraam heeft het bij mij 6 weken geduurd voor dat ik weer voor het eerst ongesteld ben geworden. Daarna is het helaas helemaal op de hobbel gegaan..want die keer daarna heeft het 7 weken geduurd. Zit nu nog steeds op een hele onregelmatige menstruatie. Heb sindsdien ook veel meer last van mijn ongesteldheid, meer buikpijn en veel meer last van mijn hormonen. Ben sinds kort begonnen met tempen, want we blijven positief! Succes! Groetjes Anja
Heee meid, wat balen van je miskraam zeg. Ik heb 30 juli een curretage gehad en werd pas na 45 dagen weer ongi. Na een dag of 27 kreeg ik echter al enorme buikkrampen, alsof ik ongi moest worden, maar er gebeurde maar niks. Totdat ik ongi werd heeft die pijn bij mij aangehouden, de gyn snapte er niks van. Hopelijk krijg jij weer een nette cyclus. Succes en sterkte met alles.
Bedankt lieve mensjes Ik denk dat ik eind van deze week opnieuw een test doe tenzij ik ongie word. Denk dat ik de 8 weken grens dan maar aan hou en dan de gyn maar eens bel of kan ik beter een VK bellen. Ik stond wel ingeschreven bij een VK maar door mijn MK heeft ze mij doorgestuurd naar een gyn. Vanmiddag ga ik met een vriendin mee naar de VK want die is bijna 12 weken zwanger. Als ik kans krijg dan vraag ik het aan haar.
Gisteren even aan de VK van een vriendin mijn vraag gesteld. Ik moet maximaal wachten tot het 10 weken geleden is voordat ik contact opneem met mijn HA. Dit is mij wel veel te lang dus als ik met 8 weken nog geen ongie heb gehad of positieve test dan ga ik bellen. Wel vroeg ze of ik niet toevallig alweer zwanger ben. Helaas is mijn test dan nog negatief maar dat kan verschillende redenen hebben.