erg jong toch kinderwens schaamte.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door justyolanda, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ik kan heel vriendelijk doen hoor en je proberen te helpen overal mee, heb ik al een keer gedaan voor een jong meiske, maar echt, als je kids met katten/honden vergelijkt, ben ik dr meteen klaar mee!

2. justyolanda

21 sep 2008
    24
    0
    0
    ga studie kraamverzoring doen
    ik vroeg inderdaad om meningen maar dat zegt nog niet als ik het ergens niet mee eens ben dat ik mijn mening niet mag geven .
    en voor de 20 duizendste keer heb ik gezegt dat ik het wel accepteerd en er zelf om vraag maar ik ga mezelf niet in houden met mijn eigen mening

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik denk dat het tijd word dat jij eens gaat nadenken........meisje.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En ik ook zeker niet!
    Meisje, ik had je mama kunnen zijn als ik zoals jij op mijn 15e mama wilde worden en het gelukt was! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
    En trust me, ik moet er niet aan denken dat ik nu al een kind van 15 jaar zou moeten hebben! Wat had ik dan veel gemist in mijn leven! Zonde zonde zonde!

5. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    1: Ze vraagt om een eerlijke mening. Dit is mijn eerlijke mening.
    2: Wat wil je nou precies zeggen?
    3: Wie heeft het over een diploma? Ik niet hoor. Ik zei alleen (4x) 'Doe het niet', maar mocht dat je ontgaan zijn dan is hier de 5e:
    DOE HET NIET!

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    het gaat niet om het kleineren meid.
    en sommige dingen komen best wel hard aan. weet ik.

maar het gaat erom dat je het inziet, dat dit niet de juiste keuze is.

en ik denk dat iedereen zo reageerd in het belang van het kind.

Verder ben je erg gevoelig, want je zit midden in de pubertijd.

Worstel je eerst daar maar doorheen.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wat zeg je? ;) :)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMEN!
    There's a time and place for everything.....
    En zeker denk ik aan het kind wat er zou komen, maar ook aan haarzelf...kom op, ze is zelf nog een kind!

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    meis, ik vind dat je er nog eens goed over na moet denken. Wat wil je vriend?
    Misschien een idee om eens een lijstje te maken met de voor en nadelen. Het is namelijk best pittig om een kindje te krijgen, je krijgt namelijk vele slapeloze nachten, hoge kosten (de complete babyuitzet, voeding, kleding enz.), ook is het over met je vrije tijd, geen bios of uitgaan meer enz.

Ik vind het dapper van je dat je eerst informatie opvraagt voor dat je echt de stap neemt. Het is geen kleine beslissing en het feit dat je je eerst laat informeren vind ik al heel verstandig van je.

Ik kan niet oordelen of je het wel of niet moet doen maar meis laat het een wijs besluit zijn.

groetjes
    conny

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ff een van je eerste reacties teruggehaald, wil ik ff mijn mening over geven:

1. Je ouders vragen aan hun kind van 15 wanneer zij opa en oma worden? Vind ik persoonlijk niet helemaal gezond omdat aan je kind wat echt nog een KIND is te vragen!

2. een kind KRIJG je als je geluk hebt, en NEEM je niet!

3. Wat moet jouw vriend van 23 (!) met een meisje van 15? Hij is zelfs nog strafbaar ook!

4. Jullie wonen AL 10 maanden op 1 kamer? AL? Oke...als je AL 10 maand samenwoont (op een kamer) ja, dan is je relatie idd stabiel meid....KOM OP! WAKE UP AND SMELL THE COFFEE! *zucht*

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

sorry maar ik vind dat erg echt te raar gerageerd word! vooral door mamakity! ze vraagt gewoon iets en vind niet dat er zo gereageerd hoeft te worden! ze is jong ok, maar als dit is wat zei wil?

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

en dan over haar vriend.. strafbaar? hij doet nisk wat zei niet wil! en dat is echt niet strafbaar! ik denk dat je jezelf moet laten nakijken mamakity!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vraag het elke willekeurige politieagent, jurist en rechter, ook al wil zij het, hij is toch strafbaar! Zij is onder de 18, hij erboven, dat is STRAFBAAR! Zo is de wet nu eenmaal....Stel dat haar ouders hem aangeven, dan is hij de l*l.

En zij kan dit wel willen, maar ze is 15...15! Ze weet niet wat ze wil, kom op zeg!

14. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ...get a life mama kitty...het is niet echt super aardig om zo over the top te reageren...jolanda ik wil je heel veel suces wensen met alles....en ik hoop dat je goed nadenkt wat je doet maar volgens mij kan je heel goed beslissen wat je wel en niet moet doen..

groetjes

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Gelukkig er bestaan nog lieve mensen ;)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Get a life? Thanx god I've got a life..... :p
    Gelukkig denk ik nog nuchter na...

Mja, ze moet maar lekker een stel kids NEMEN, want volgens haar neem je ze....vervolgens terug raken in dr depressie...etc etc...ach, ik ben er klaar mee. Ben niet meer van plan om schijnheilig kinderen aan kinderen te helpen.

17. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ja oke maar dat kan je dan toch ook anders brengen...beetje op een volwassen manier..het is haar leven toch?

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja, haar leven...inderdaad, maar serieus, ik heb al een aantal keren lief leuk en aardig gereageerd op topics als deze en meiden geholpen zelfs, en toen voor gek uitgemaakt en ik ben het beu aan het worden. Kinderen die kinderen willen. Nee, ik ben dr serieus helemaal klaar mee.
    En we hebben het hier niet alleen over haar leven he, maar ook over een eventueel kind!
    daarbij vraagt ze om meningen, en dit is nu eenmaal mijn ongezouten mening. Kinderen moeten geen kinderen krijgen, die moeten eerst maar normaal door de puberteit heen komen en volwassen gaan worden.
    Laat ze over 5 jaar maar eens terug komen wanneer ze langer dan 10 maand samen op een kamertje gezeten heeft.

19. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ja ik snap je wel mamakitty...het is niet zo dat ik het er mee eens ben maar om nou op die manier te gaan reageren zo gaan we toch niet met mensen om..we kunnen elkaar toch respecteren om elkaars mening en ik respecteer jouw mening en dat doet een ander ook maar om nou zo te gaan reageren..

20. justyolanda

21 sep 2008
    24
    0
    0
    ga studie kraamverzoring doen
    dankje anoniempje en leeuw en puzzkat

Deel Deze Pagina