erg jong toch kinderwens schaamte.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door justyolanda, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Voor al diegenen die doorzagen of het al dan niet illegaal is... willen jullie hier alsjeblieft mee stoppen!

Mijn medemoderator heeft al gevraagd het on-topic te houden en nog altijd zijn er mensen die daar overheen stappen.

@Yolanda, heel verstandig dat je er met je vriend goed over gesproken hebt en jullie tot de conclusie gekomen zijn dat het misschien beter is nog even te wachten. Daarnaast wil ik je een dikke pluim geven omdat je ondanks alle (soms wat ongenuanceerde) kritiek toch al die tijd zo netjes en volwassen bent gebleven.

Groeten,
    Josien

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi Yolanda ,
    Na mijn eerste reactie van pagina 1 wil ik eigelijk nog iets toevoegen....

Hoe kan het dat als je moeder je zeg maar gedwongen heb aan de prikpil te gaan ze vraagt wanneer ze oma word?

En wat nog iemand hier zei :
    als je al 10 maanden samen woont was je 14 of net 15 ?

Komop nou meiden ! (die dit normaal vinden of er vrede mee hebben)
    Wat is de grens? Word het straks normaal om op je 12e of 11e zwanger te worden?
    Wat doe je dat kindje in godsnaam aan?
    Een kindje VERDIENT een goed leven!
    Zonder zorgen ,stress , problemen enzv.
    Voor de mensen die haar verdedigen : Doe eens even NORMAAL !

Ik vind dat Chieff en mamakitty nog behoorlijk normaal en netjes reageerde !

Kan hier echt niet over uit....

Yolanda je zegt dat je nu geen kindje wilt maar later?
    Wat verwacht je nu van ons ?
    Als je goed nadenkt kon je wel raden wat voor reacties je zou krijgen ....

Ben hier echt helemaal klaar mee...
    ONBEGRIJPELIJK

Alvast voor me mensen met commentaar:
    VRIJHEID VAN MENINGSUITING
    zowel positief als NEGATIEF..

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Waar hebben we het nou allemaal over?
    Als het jou zoveel doet moet je echt even bij jezelf nagaan WAAROM?
    Niemand is perfect,ze kan zelfs een betere moeder worden als jou
    Wie weet?

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Waar we het allemaal over hebben ? < weetje dat nog steeds niet ?

WAAROM het mij zoveel doet?
    Wat ZIJ doet moet ze lekker zelf weten! Maar wat ze dat kindje aandoet ! Ja MAYBE gaat alles goed... Denk je echt dat 10 maanden een stabiele relatie is? haha laat me niet lachen
    Hoe gaat ze het rooien zonder geld van dr vriend?
    DAAR gaat het me om. En zo te horen is ze zelf ook niet helemaal volwassen, hoe wil ze dr kindje dan opvoeden?
    Jeetje snap jij het wel helemaal?

Niemand is perfect zeg je? Tell me about it.
    Het eeuwenoude spreekwoord....
    Goed argument ''ahum''

en ze kan zelfs een betere moeder worden als mij?
    Waar haal jij het LEF vandaan om dat tegen mij te zegen? Jij kent mij niet , jij weet helemaal niets over mij! Maar laat ik je 1 ding vertellen : ik heb het heel wat beter voor mekaar als haar , en kan mijn kindje heel wat meer bieden!
    Dus kom niet aan met die onzin!

Jij voelt je wel meteen aangesproken he?
    Was dat berichtje tegen jou gericht? NEE so back OFF!
    Off voel je je de Heilige ? Die opkomt voor de zwakkere? haha

Get a LIFE ...

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Miamel:
    Yolanda heeft een paar pagina's geleden duidelijk aangegeven dat ze erover heeft gesproken met haar vriend en dat ze gaan wachten...

Wat is het probleem dan nog?

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puzzcat...ben je wel helemaal lekker? Het lijkt wel of jij het doodnormaal vind dat een meisje van 15, al 10 maanden samenwoont :confused:
    Nou ik vind dit dus niet normaal! En haar moeder die haar verplicht de prikpil te nemen maar wel aan haar vraagt (aan haar dochter van 15) wanneer wordt ik nu oma!
    Dat is niet normaal! En ook mij kan het geen donder schelen wat zij zelf doet, maar het gaat om dat babytje wat ze wil. Dat babytje komt zo niet goed terecht, een meisje van 15 weet absoluut niet wat ze wil nog, en ik kan het weten ben namelijk ook ooit 15 geweest! En idd op dat moment denk je dat je wijzer bent dan de hele wereld, maar geloof me...dat is niet zo!

En hoe durf jij idd te zeggen dat ze een (misschien) betere moeder zou zijn dan de dames die reageren....
    Ik zal absoluut niet alles goed doen, maar weet zeker dat ik het beter doe dan een meisje van 15 die haar katten en honden vergelijkt met een baby.

@ Miamel....AMEN

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    By the way:
    dat je het financieel goed voor elkaar hebt is heel erg fijn, maar dat wil niet zeggen dat jeje kindje meer LIEFDE kan geven als een ander...

Wij komen soms ook maar net rond in de maand, maar heb toch de indruk dat mijn meisje héél gelukkig is. ;)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lucia, net rondkomen, wat wij ook doen, is wel ff heeeel anders als 15 jaar zijn en afhankelijk van je vriendje van 23. Als hij weg valt...wat heeft ze dan....precies...niks!

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    L, Ja hoor een klein babytje heeft liever liefde als een dak boven z,n hoofdje !

Hoe kan pusskat beoordelen dat ik misschien minder liefde aan mijn kindje kan geven dan zij ?
    Kinderachtig !

Sjudith : Dankjewel !

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Maar ze gaan wachten, dus ik denk dat het kindje dan wel een dak boven z'n hoofdje zal hebben...

Dus ik snap deze hele discussie niet meer zo goed, zullen we er maar gewoon mee kappen? ;)

11. TessMe

TessMe Niet meer actief

Misschien kunnen we dit beter laten rusten. Yolanda gaf haar situatie en de meningen. Die 80% allemaal op neer komen dat ze gewoon nog te jong is en niet de situatie heeft om een kindje op te voeden. Gelukkig heeft ze zo te lezen ernaar geluisterd en wacht ze nog even.. Dan is het klaar toch? Nu gaan we mekaar bekritiseren wie een betere moeder zal zijn. Iedereen is op zijn eigen manier een goede moeder!

12. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ja , ik stop hiermee .
    Sommige mensen (zoals puzzcat) zullen sommige dingen helaas nooit begrijpen.

Oja Puzzcat bespaar me de reactie .
    Heb geen zin om met jou te discuseren.
    Anders word ik denk ik van het forum geschopt.

Yolanda , ik hoop dat je doet wat je zegt.
    Veel geluk in de toekomst .

Toedeloe.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad: toedeloe.
    Ik doe het topic dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina