Lang overtijd, nega testen..wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NourElHouda, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Dag dames,

wie heeft ook wel eens een belachelijk lange cyclus gehad (zit nu op dag 43!) met negatieve zw.testen en geen ongi die eraan zit te komen.
    Cyclus was normaal gesproken redelijk normaal, op 2 cycli na curretage na dan maar dat is niet zo vreemd.
    Wat was er bij jou aan de hand, wat kan dit dus zijn?
    Mag pas volgende week naar gyn maar word hier eerlijk gezegd depri en wanhopig van.
    Lotgenootjes die hier over mee kunnen praten?

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik wacht nu bijna 70 dagen op mijn ongesteldheid en heb niet de indruk dat deze eraan komt. Ook heb ik dus al een aantal keer negatief getest, mijn laatste test was 18 augustus.
    Ik heb nu een bloedtest laten doen waarvan ik vandaag de uitslag krijg en hoop dan meer te weten. (in mijn geval kan het echter nog wel ontpillen zijn...).
    Als er niks zinvols uit de bloedtest komt laat ik me wel doorverwijzen naar de gyn, omdat ik teveel klachten heb om maar doelloos af te blijven wachten tot het een keertje wel op gang wil komen.
    (door een schildklierafwijking heb ik al 2 jaar vertraging opgelopen qua kinderwens, ik wil in ieder geval kans maken op een zwangerschap en zo gaat dat niet)

Sterkte, onzekerheid is erg vervelend!

3. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Dank je wel, jij ook veel sterkte en hoop dat je vandaag nieuws krijgt waar je wat aan hebt.
    Ontpillen kan het idd zijn bij jou,bij mij allang niet meer. En van die schildklier heb ik ook vaker gehoord, dat dat problemen kan geven bij het verloop van je cyclus, ik heb geen idee of dat bij mij aan de orde is.

4. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    heb ook het probleem hoor moet vandaag naar de
    huisarts om het na te laten kijken dus ja ik hoor
    het vandaag wel

5. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik heb nu ook een belachelijk lange cyclus.
    Mijn vriend en ik zijn nog niet serieus aan het klussen met temperatuur opnemen.
    En op dit moment loopt alles sowieso raar, omdat we ook binnekort (vrij onverwacht) gaan verhuizen.
    Dus het zou heel goed ook te maken kunnen hebben met de stress rondom ons nieuwe huis en het feit dat ik in juni pas gestopt ben met de pil.
    Toch blijft er iedere keer in mijn hoofd rondspoken dat ik mijn vorige test misschien een paar dagen te vroeg heb gedaan, maar aan de andere weet ik dat ik het gewoon tijd moet geven en moet afwachten tot we in ons nieuwe huis zitten en alles wat rustiger is.
    Het is alleen zo rot om te moeten afwachten als je iets zo graag wil.

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ben nu 2 weken overtijd en ja dus ook neg testen. bij mij komt het het waasrschijnlijk door spanning voor mijn huwelijk de 12e. En een miepende schoonmoeder hahaha

7. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    *zucht* Ik zou niet weten waar het bij mij door komt, zo gestresst ben ik niet, maar hierdoor raak ik wel gestresst!

8. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    hier ook altijd een gewone cyclus behalve deze maand..
    en de testen zijn allemaal negatief

9. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Pff, zo verwarrend dit..

10. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    heb je alweer getest?

11. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ben gister ongesteld geworden, 19 dagen overtijd, kwam dus op een cyclus van 50 dagen..

12. bokje

bokje Nieuw lid

22 sep 2008
    3
    0
    0
    verzorgende
    hillegom
    Hoi iedereen,

Ik heb me net ingeschreven en ben een beetje op zoek op deze site.
    mijn man en ik willen ook graag zwanger worden.

Hier mijn probleem:

Vorige maand dacht ik ongsteld te worden..dit duurde echter maar 1 dag en enkel wat oud bloed.(ongesteld of niet?)
    Normaal gesproken heb ik veel menstruatiepijn maar nu niks.

36 dagen later was ik nog niet ongesteld geworden en niks wees er op dat dit nog zou gebeuren.
    Ik ben 3 weken vreselijk moe geweest en ben erg opgezet vooral in de avond..verder geen klachten

Nou was ik gisterenavond aan het werk(ben verzorgende in een verzorgingshuis)en heb ik iemand van de grond moeten tillen samen met een collega.
    10 minuten daarna kreeg ik een mentruatie-achtig gevoel en heb ik een klein beetje bloed verloren.
    Ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar daarna verdween dat gevoel en is het bloedverlies gestopt.

Ik heb gisteren nog een zwangerschapstest gedaan en die is negatief.
    Als ik zwanger zou zijn dan zou ik het al 9 weken zijn...
    :(:
    wie o wie.....?

13. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Nou, jullie zijn niet de enige met een vreemde cyclus... Ik ben in maart gestopt met de pil, eerste keer een cyclus van 92 dagen, toen van 17 dagen, en daarna ben ik niet meer ongesteld geweest, ik zit nu weer rond de 90 dagen. Van de dokter moet ik nog een half jaar wachten, want het kan aan het ontpillen liggen, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat het nog normaal gaat worden bij mij. Heel frustrerend als je graag zwanger wil worden :cry: .

Deel Deze Pagina