Hallo allemaal, Ben vandaag 27 weken zwanger zoals jullie kunnen zien. Had gisteren een paar keer een beetje de menstruatie krampjes,en vandaag ook iets. Maar stond net een half uur geleden in de winkel, en kreeg toch een heftige buikpijn vooral aan de rechterkant,wat doortrok via mijn rug naar mijn been. Heb niet echt gevoeld of ik een harde buik had, maar moest echt even stil blijven staan. Werd misselijk van de pijn. Kreeg ook een beetje een gevoel alsof ik nodig naar de wc moest voor een grote boodschap. Na 5 a 6 minuten werd het wel iets minder, heb thuis geprobeerd naar de wc te gaan, maar dat was het ook niet. Wil niet meteen het ziekenhuis gaan bellen, even afwachten mocht het weer gebeuren dan bel ik meteen. Maar wou eerst weten of iemand hier een idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Ik herken het wel maar het duurt bij mij geen 5 a 6 minuten! Misschien toch even verstandig om in de gaten te houden of je veel slijm verliest met evt, bloed. En als het weer gebeurd zou ik er ook even op letten of je een harde buik hebt. Het kan natuurlijk ook zijn dat de kleine gedraait is of dat de kleine gewoon even verkeerd lag.
Heb het nog niet weer gehad gelukkig, heb wel een beetje last van mijn maag op dit moment. Misschien (hoop ik) waren het mijn darmen. Het was toch een hele verschrikkelijke pijn, ben best geschrokken. Heb het gelukkig niet weer gehad, dus wacht het nog even af. Neem maandag sowieso contact op met mijn gyn. als ik dit weekend niet nog eens last heb gehad.