Pijnlijke knie wordt erger en trekt door naar bovenbeen / bil

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb eigenlijk al weken wat last van mijn rechter knie, niet heel erg maar als ik b.v op stond dan schoot hij soms "op slot" en moest ik aan de achterkant drukken om hem weer goed te kunnen bewegen... Opzich is dat natuurlijk al niet helemaal goed maar ik dacht ach ja kan weleens gebeuren! Ook bleef de knie altijd wel een beetje gevoelig...

Nu sinds 2 dagen heb ik ineens enorm veel last van mijn knie (eigenlijk is het vooral onder mijn knieschijf) en trekt het door naar mijn bovenbeen en bil wat zich uit in een soort van kramp, een beetje te vergelijken met de been weeën die ik heb gehad tijdens de bevalling! Hij knakt ook als ik hem beweeg (ze kraken eigenlijk allebei wel als ik mijn knieën aanraak maar nu is het echt bij iedere beweging dat ik hem voel kraken)

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Mensen met ervaring?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier geen ervaring, maar als ik jou was dan zou ik wel even de huisarts bellen, of je misschien even langs mag komen.

Sterkte met je been.

3. Ook ik heb geen idee!
    Maar het lijkt mij verstandig om even naar de dokter te gaan.
    Klinkt niet goed namelijk..

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Maar weet je wat me een beetje tegen houdt?
    Wij zitten in een verhuizing (overigens heb ik nog niks zwaars gesjouwt of gedaan dus daar kan het niet aan liggen) en ik moet nieuw werk gaan zoeken daar in die omgeving (werk in de zorg) ik ben bang dat als ik nu naar de dokter ga en het blijkt iets te zijn dat ik dan helemaal geen werk meer kan krijgen ofzo...
    Maar ja van de andere kant is het misschien wel verstandig om het even te checken!
    Nou ja ik kijk wel even aan mocht het volgende week niet over zijn dan ga ik even bellen...

Deel Deze Pagina