Even klagen hoor..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blondje89, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooohh ik moet het even van me afschrijven, in de hoop dat jullie raad hebben :(
    Heb al een week of 3 last van mn bekken en loop al bij de fysio.
    Meteen toen ik klachten kreeg overlegd met mn baas dat ik maar voor 50% kwam werken omdat ik het niet meer trok.
    Nu heb ik al een week last van mijn linkerlies/bovenbeenbeen. Kan echt niet lopen van de pijn. Laat staan het opstaan...
    De pijn is constant :( de hele dag door. Echt een zeurderig trekkend gevoel..net spierpijn.. Trekt ook door naar mn onderrug en af en toe heb ik krampen in mn onderbuik.
    Ben vandaag trouwens 25w1d. ;)
    De fysio zei dat het bandenpijn was, ik merk ook als ik lach, hoest, nies, moet plassen... Dat het zoooooon pijn doet!
    Snap wel dat het bandenpijn kan zijn, maar dat is toch niet de hele dag door :(
    Als ik op mn lies spiertje druk doet het ook pijn... Misschien iets verrekt.
    Pak om de 12 uur 2 paracetamols om t een beetje onder controle houden maar ben al een paar keer in tranen uitgebarsten.
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, zit me eigen zo in de weg met de pijn...
    Heb mezelf ook helemaal ziekgemeld nu..
    Iemand die dit herkent?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hmm.. nee in die mate niet.. ik heb wel heel veel last van mijn bekken en als ik veel ga doen dan kan ik niet meer lopen van de pijn. Heb ook regelmatig bandenpijn, maar dit is niet zo heftig als dat jij het beschrijft.
    Misschien eens goed met de vk overleggen? lijkt me niet echt normaal.

3. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ga morgen maar ff de dokter bellen want t doet echt zo pijn pff

4. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hele dag in t ziekenhuis gezeten, heb trombose in mn lies pff

5. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow heftig meid!! Sterkte!!!

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja kan wel janken :(
    Moet nu tot 6 weken na de bevalling mezelf 2x daags spuiten..
    Ben zo over de zeik gewoon bahbah.

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat herken ik.. Dat heb ik zelf ook de afgelopen 2 weken.. Je mag 4x op een dag 2 paracetamol in nemen meid. Dus je kan er gerust meer in nemen.

Ik moet de hond uitlaten overdag, en ik kan af en toe geen stap verzetten zo gigantisch veel pijn doet het. Ik ben zelf al 2 x in tranen uitgebarsten omdat het zo verschrikkelijk veel pijn doet.

Paracetamol haalt het topje er wel van af gelukkig.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heftig hoor, maar wel goed dat je dus naar de dokter bent gegaan. Heel veel beterschap ermee!

Deel Deze Pagina