baby ziek en drinkt weinig

Discussion in 'Borstvoeding' started by Angelala, Dec 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelala

Angelala Actief lid

Apr 3, 2008
    296
    0
    0
    Hoihoi,
    Heb even een vraagje... Mijn kleine meisje is sinds vorige week ziek, nou gaat het weer beter;) Maar het drinken overdag en 'savonds is niks:x snachts drinkt ze overigens wel:D Verder eet ze sinds gister wel weer wat brood en groente/fruit. Maar goed bv blijft overdag bout:)

Vroeg me af of zo mijn bv niet overgaat dat ik straks niks meer heb:( Leg haar trouwens wel gewoon regelmatig aan en dan sabbelt ze een paar keer en dan draait mevrouw zich om haha

Zou ze wel weer gaan drinken of zal ze klaar zijn met de bv:(
    Zit vol vragen haha zou het erg jammer vinden als het afgelopen is want wilde het gewoon geven totdat ze het echt niet meer nodig heeft.

Tips zijn welkom;)

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Schijnt dat ze ook minder behoefte krijgen door bijvoeding.
    Wel fijn dat ze snachts nog drinkt dan krijgt ze veel.
    Miss is t tijdelijk en gaat t beter wanneer ze zich weer lekker voelt.
    Of kolven en uit n tuitbeker geven
    Succes

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hier hetzelfde. Zoonlief had vorige week astmatische bronchitis. Daardoor dronk hij slecht, dus ben ik versneld ook een fruithap gaan aanbieden. Die vindt hij lekker, dus kreeg zo toch wat extra vocht (en voeding) binnen. Verder legde ik hem vaak aan, maar dat wilde hij niet. Idd een paar keer sabbelen of bijten en dan wegdraaien. Heb er niet moeilijk over gedaan. Gewoon een paar keer gekolfd de eerste dagen en dan met de fles aangeboden. Dat drinkt makkelijker en kreeg hij wel genoeg melk binnen. Dat vond ik even het belangrijkste.

Toen hij zich wat beter voelde, ben ik weer volledig op borst overgegaan. Hij drinkt genoeg, maar overdag maar zo'n 3 flinke voedingen. 's Nachts ook 2x momenteel. En dat is toch wel minder dan eerst. Hij lijkt het er goed op te doen.

Slecht slapen deed hij al weken, dus dat komt niet van het overdag minder drinken. :)

Share This Page