erg lang huilen voor dat hij wil slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door han, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    Mijn zoon is nu 4 weken.
    Ik heb met spoet een kijzersnede ondergaan, omdat ze bij mij het hellp hadden geconstaterd.
    Alles ging tot nu toe eigenlijk goed, tot een paar dagen geleden.
    Hij krijcht nu 6 voedingen van 120 cc.
    Hij kan heel erg moeilijk in slaap komen, dit heeft hij altijd wel gehad maaar dan was hij na een kwertier weer stil en lag hij lekker te slapen. Nu moet hij echter echt een uur huilen wil hij in slaap vallen.
    Na de voeding knuffel ik heb en leg ik hem de box, als hij gaat gapen dan leg ik hem gelijk in zijn bedje.
    Vind het moelijk om hem zo te laten huilen, maar dat is wel het beste toch.

Ik oop dat je nog ideen heb hoe ik het beter kan aan pakken.

bedankt groetjes Han

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik wil even weten hoe zwaar hij nu is, en hoe het geboortegewicht was. Het zou kunnen dat hij al weer net te veel honger heeft als hij naar bed gaat.

Ik hoor graag van je...

3. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    Weet niet hoeveel hij nu precies weegt, Donderdag voor het eerst naar het consoltatieburo.
    Hij was in de eerste week 10 % van zijn geboorte gewicht afgevallen, na 3 weken zat dit er gelukkig wel weer bij ( inloop spreek uur consoltatie buro)
    Bij zijn geoorte woog hij 3200 met 3 weken woog hij 3380.

Na het voeden valt hij vaak op schoot in slaap of zit erg te gapen, ik leg heb dan gelijk in zijn bedje.
    Vooral na de voeding van 5 uur sochtens en van 4 uur smiddags wil zijn slaap niet vatten en moet hij lang huilen.

dank je wel alvast.

groetjes

Deel Deze Pagina