ja volgens mij ligt het gewoon aan hoe vruchtbaar jij en /of je partner is ik heb 12 jaar lang de pil geslikt en was binnen een week zwanger wel een mk maar zo zie je maar dat het dus echt niet uitmaakt groetjes
Ik slikte de pil 11 jaar en ben in Januari 2008 gestopt met de pil. Vorige maand de eerste keer zonder condoom was het resultaat zo zwanger als het maar kan.
Ik heb een jaar of 6 geleden een "pil pauze" ingelast omdat ik toen al 10 jaar de pil slikte. Na 6 maanden geen ongi gehad te hebben toch maar langs HA geweest. In totaal duurde het 9 maanden voor ik weer ongesteld werd! Ik was ff bang dat ik al in de overgang was ofzo De HA vertelde mij toen wel dat als ik ooit kinderen zou willen dat ik dan rekening moest houden met een lange wachttijd Ik ben nu begin juni gestopt met de pil, ik ben dus reuze benieuwd
Ik heb er wel iets langer over gedaan: ik heb de pil 15 jaar geslikt en was na 7 maanden zwanger. Dat kwam voornamelijk omdat mijn cyclus zwaar ontregeld was toen ik eenmaal met de pil stopte. Toen hij eenmaal 4 maanden achter elkaar enigszins regelmatig was, werd ik tijdens de 4e maand zwanger.
Hier zeven jaar pil geslikt en meteen zwanger van de eerste, daarna geen pil meer geslikt en uiteindelijk zwanger geworden via IUI... het kan allemaal raar lopen en de pil heeft er volgens mij maar weinig mee te maken. Mijn zusje heeft overigens ook zeven jaar de pil geslikt en was nu in de vierde ronde zwanger.
Gelukkig ook een hoop positieve verhalen. Ik heb de pil 10 jaar geslikt, maar voelde me er al een tijdje niet meer lekker bij. Ben in juli gestopt en nu is het afwachten wanneer het raak is. Jullie verhalen geven wel meer hoop dat het sneller kan.