ter info een hele tijd geleden had ik onder de naam Lente hierover gepost. Nu blijkt dat ik in mijn recht stond en is deze ivf behandeling (1 follikel zonder eicel) niet als poging meegerekend. Staat zo ook in een wetsartikel wees op je hoede heeft bij ons ruim een half jaar geduurd om gelijk te halen.
Jeetje, goed dat je het meldt! Ik dacht dat vanaf de punctie de poging telt...of was dat nou bij eigen cyclus...hmmm Nou, toch super! Die banner eronder is natuurlijk nog mooier
voor mij nog niet niet (en hopelijk nooit!) aan de orde, maar heel goed dat je het meldt! Misschien is het nog handig voor anderen en voor de toekomst om dat wetsartikel of hoe jij het in elk geval voor elkaar hebt gekregen nog even te vermelden? Want in dit soort zaken werkt " ik heb dat ergens op internet gelezen" vaak niet zo overtuigend... Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Heel fijn voor je
dank je wel voor de felicitaties en suc6 met de behandeling onder lente en statistieken is het terug te vinden. hopelijk heeft niemand het nodig
super! Vind het heel lief van je dat je nog de moeite neemt om dit voor anderen te posten, terwijl het voor jou nu gelukkig niet meer nodig is. Ik hoop inderdaad dat het voor niemand nodig zal zijn!
Klopt inderdaad! Ik heb het zelf gelezen in de voorwaarden van Univé zorgverzekeringen staat dat een ivf behandeling pas telt als er eitjes zijn verkregen, dit is de letterlijke tekst! Een IVF-poging gaat pas tellen als er in fase b een geslaagde follikelpunctie (het verkrijgen van rijpe eicellen) heeft plaatsgevonden.