kinderwens gescheiden en nieuwe baan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meid30, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid30

meid30 Nieuw lid

24 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een kind van12 en ben al 2 jaar gescheiden. Ex wilt graag terug in mijn leven komen. En hij heeft ook een kinderwens.

Vroeger hadden we veel problemen door alcohol en drugsgebruik van ex. Nu is hij met alles gestopt en heeft alles op rails.

Een ander ben ik niet tegengekomen en hij ook niet. Ik wil hem alleen niet meer terug.

Nu de kinderen wat onafhankelijker zijn. Voel ik mij erg ongelukkig. Ik denk al 3 jaar lang voor een kindje. Het is een oerinstinct waar ik niet van af kom. Ik wilde altijd een groot gezin. ;)

Mijn leven is wel stabiel en ik ben een goede moeder. Nu heb ik net een baan iedereen weet dat ik single ben met mijn kinderen. En ze weten af van mijn ongelukkige verleden met mijn ex. Ze denken dat ik nu al een zwaar leven heb met 1kind.

Ook is het werk gedeeltelijk afhankelijk van mij. Ik doe het werk van mij en die van de leidinggevende. Die heeft aangegeven dat die ook aan een kind wil beginnen.

Zwanger worden als bam moeder van mijn ex kan ik wel doen. Maar hoe pak het aan? En is het wel verstandig?

Of moet ik toch wachten en op zoek gaan naar een partner? Die kom ik niet tegen omdat ik nooit uitga. Ik ben al bijna 40. Dus ik heb het gevoel dat dit mijn laatste kans is.

Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe aangepakt.

groetjes

2. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Je kan ook een spermadonor doen? Zwanger worden van je ex lijkt mij niet verstandig. Omdat ij je terug wilt, zal hij vast 'ja' zeggen op je verzoek in de hoop dat tussen jullie alles weer goed komt. Zo geef je hem naar mijn gevoel valse hoop.

3. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is de ex ook de vader van je andere kind?
    Dan zou voor mij meespelen hoe hij met zijn kind omgaat en kunnen jullie vrienden blijven zonder relatie.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Als jullie beide een kindje willen, waarom dan niet samen. Je hoeft geen relatie aan te gaan, maar als hij ook de vader is van je andere kind is het misschien juist wel een goed idee. Als je goede afspraken kunt maken zou ik het zeker een kans geven.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als hij weet dat een nieuw kindje geen middel is om bij mekaar te komen maar wel een flinke wens van jullie beide vervult kan dat misschien wel iets heel moois worden, in goed vertrouwen :)

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik zou zeggen volg je hart. Je zegt dat hij in het verleden drank en drugs gebruikte. Deed hij dit in het bij zijn van je kindje. Is het de vader van je andere kind? Vertrouw je hem met je kind, want je zult een gedeelde voogdij krijgen, hij wil niet voor niks een kindje. Kun je zo'n goede afspraken maken, dat hij weet dat jij alleen een (2de) kindje van hem wilt of gaat hij je dan claimen?! Het is vooral wat jij er bij voelt.

Bij mij was het uit met mijn vriend (dit is overigens nu mijn man) dacht ik daar kom ik nooit meer bij terug (overigens hij was niet aan drank en drugs en heeft mij niks misdaan verder, dus dat was niet de reden van mijn denk wijze ;))... Vervolgens zijn we elkaar weer tegen gaan komen bij vrienden van ons en vervolgens hebben we wat uitstapjes samen gedaan en van het een kwam het ander en ben nu heel gelukkig getrouwd met hem en hebben we een grote kinderwens, maar daarmee wil ik zeggen, als je echt niet met hem verder wil denk dan na of je het wel kan hendelen als hij toch probeert wel met je verder te gaan. Ik kon de verleiding niet aan, maar dat heeft voor mij juist goed uitgepakt ;)

In ieder geval heeeeeeeeeel veeeeeeeel succes en hoop dat je er uit komt... Ik blijf zeggen volg je hart!!

Deel Deze Pagina