twijfels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door seepje, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hi dames,

40 dagen geleden ben ik gestopt met de pil, geen idee hoe mijn cyclus dus is maar sinds 2 weken heb ik last van het volgende
    -af en toe vlagen van duizeligheid
    -een zeer opgeblazen gevoel met en buik waarop ik de vraag kreeg of ik misschien zwanger was.
    -rommelende darmen
    -pijnlijke borsten die ook groter zijn (bh knelt) en deze zijn normaal gevoelloos
    -trek in ander eten
    -last van obstipatie
    -onbewust ga ik veel met mn handen over mijn buik en 2 weken na stoppen met de pil had ik een klein beetje oud bloed verloren.

Nu heb ik vanmiddag een test gedaan, negatief maar ergens heb ik het vermoeden dat het wel raak is, mijn lichaam kan me natuurlijk ook gewoon goed voor de gek houden gezien ik een eet stoornis verleden heb en dat dus wel vaker gebeurd of moet ik een bloedtest laten doen bij de huisarts?

2. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja .. als de test negatief is zou ik nu niet teveel blijven hopen. Je lijf kan je wat dat betreft nogal voor de gek houden. Ontpillen gaat vaak ook niet zomaar voorbij zonder last te hebben van dingen. Zelf heb ik er toch wel een paar maanden last van gehad, vond het echt niet leuk. En omdat de 'symptomen' die ik had ook een zwangerschap konden betekenen deed ik elke twee weken een test, gewoon voor de zekerheid.

Ben je al wel weer ongesteld geweest? Want daarna kan je natuurlijk weer ietsje gerichter op je lijf gaan letten. Wat mij veel houvast gaf: elke ochtend temperaturen. En.. hoe stom het ook klinkt: geduldig zijn en afwachten :)

Succes!

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat was de laatste dag van je menstruatie? Zo kan je je NOP uitrekenen namelijk. Op welke dag zit je dan?
    Want ik testen op dag 26 negatief maar dag 31 was hij toch echt positief!

4. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Je lichaam kan je zeker in het begin enorm voor de gek houden. Ik heb de eerste drie maanden steeds gedacht dat ik zwanger was omdat ik ook zoveel klachtjes had. Je lichaam is waarschijnlijk hard aan het werk om het allemaal zelf te doen nu.

Ben je wel al een keer ongesteld geweest tussendoor? En weet je toevallig wanneer je eisprong was?
    Je kunt altijd je HA bellen voor een bloedtest al zijn ze daar meestal niet zo happig op!

Succes!X

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Vandaag nog een test gedaan. Verbeeld ik het me of zie ik een heel licht streepje??

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie een kromme vlekstreep van urine.

Doe eens een paar druppels water in het druppelvlak en maak dan eens een nieuwe foto?

Je hebt na pilstop nog niet je eerste echte natuurlijke menstruatie gehad?
    Bij mij duurde dat destijds maar liefst 126 dagen. Ook ik dacht heel vaak zwanger te zijn en had tig testjes versleten.

Ben benieuwd naar een nieuwe foto na druppelen met water.

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Dat ga ik straks even proberen. :)

8. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! :)

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Streepje bleef na water licht grijs zichtbaar maar vandaag lijkt mijn ongesteldheid Door te komen althans... lichtroze afscheiding..

10. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer .. dus toch nog even wachten. Hopen dat je menstruatie gewoon helemaal doorzet dan en dat je cyclus weer een beetje normaal wordt, dan heb je daarna wat meer houvast.

11. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    mijn cyclus heeft een half jaar niodig gehad om normaal te worden, van 24 tot 35 dagen... met alle behorende 'zwangerschaps kwaaltjes'erbij.
    je lichaam kan je goed voor de gek houden, want nu ik echt zwanger ben voel ik me heeeeeeel anders.

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Dat geloof ik graag. In mijn puberteit heb ik helaas 2,5 jaar een eet stoornis gehad en ben toen 2 jaar niet ongesteld geweest door een drastisch laag vetpercentage. Toen ook gestopt met de pil om te zien hoe lang het zou duren voor ik weer een normale cyclus had. Dit duurde nadat ik weer op gewicht was niet lang. 1 mega korte cyclus daarna 29 dagen. Maar nooit met eerder genoemde klachten

Nu goed ongesteld, dus de 2e ronde in! :)

Deel Deze Pagina