hallo dames, Ik ben nu 28 wkn zwanger van de derde en heb momenteel erge last van mijn buik.. Vind hem ook zo dik! Het zal ook wel komen omdat het nummer 3 is en ik ben ook al 15 kilo aangekomen (was bij de andere 2 ook hoor!). Heeft iemand nog fijne tips of moet ik maar gewoon doorbijten en hopen dat het nog draaglijk blijft? groetjes kleinprulleke
Tips.. tis mijn eerste! Maar heb je last van de maat van je buik of van het gewicht, dat het zo hangt? Er zijn nl. wel specile buikbanden, niet voor de sier maar voor support (lijkt op bekkenband maar met een breed stuk op de buik) Mischien heb je dan minder last van het gewicht.. het lijkt me zwaar, ook met nog 2 hummels in huis!
het is echt het gewicht wat vervelend is. Misschien is zo'n buikband wel een uitkomst maar ik heb ooit wel eens gehoord dat je daar ook slappe rugspieren door creeert. Maar of dit zo is weet ik niet hoor.
Ligt eraan hoe je m gebruikt.. het is niet verstandig om 'm altijd te dragen. Als je de band gebruikt voor de drukste uren op de dag houdt je genoeg training over voor je spieren. En het neemt maar voor een deel de functie van de spieren over, dus dat gaat wel goed hoor. (ben ergotherapeute)
Ik heb ff in je album gespiekt maar ik vind de grootte wel meevallen eigenlijk op de foto.. Of bedoelde je groter dan de eerste 2? Maar mooi toch zo'n grote buik! Ik was er tijdens mijn zwangershappen altijd erg trots op! Geniet er maar van!
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen...mooi buikje toch! Die van mij is haast een x zo groot en het is mn eerste Ik draag overdag altijd een buikband (die steunband dus) en doe m s'avonds als ik thuis ben af. Het gewicht is vervelend, maar vind de omvang minder, zit nu al iedere ochtend 5 a 10 minuten te klooien om mn sokken aan de krijgen
hallo, ik heb nog geen hele recente foto van mijn buik in mijn album staan, ik zal proberen er een dezer dagen een in te zetten. Misschien ga ik toch zo'n buikband kopen. Gelukkig wordt het nu ik vakantie heb (zit in het onderwijs) wel wat beter, ik kan nu wat meer uitrusten. In ieder geval bedankt voor de tips!
vind het een mooi buikje, ja niet extreem groot maar ik weet dat dat voro jezelf heel anders kan voelen..
Mijn buik groeid ook hard de laatste keer dat ik bij de VK was was ik 22,5 weken en mijn baarmoeder zat zo hoog als een zwangerschap van 26 weken en dat groeien voel ik wel hoor ! een heel strak gevoel en bandenpijn en aan het eind van een dag werken wil ik het liefst voorover gebogen lopen en mijn buik vast houden zodat er geen spanning op staat. Dit is mijn eerste zwangerschap. Een buikband wekt bij mij irritatie op waardoor ik meer last krijg van harde buiken, ik vond z'n band helemaal niets.