melk is goed voor elk! NOT blijkt dus uit onderzoek... maarrrr, ik drink dus tegenwoordig niet zoveel melk meer, bijna niks meer, en wel sojamelk ben nu zwanger, moet ik nu wel beter weer gewone melk gaan drinken? of is sojamelk een goede vervanger? I have no idea?! en staat dit onderwerp hier goed?
ik drink ook geen meld, bij geen enkele zwangerschap. Ik eet kaas, drink sojamelk of af en toe eens optimel ofzo. Yoghurt, vanalles eigenlijk. Ik verdraag melk niet zo goed, zelfde als mn kinderen t stopt en stinken (mn darmen verwerken t niet goed dus geen fijne lucht,,,) Ik ga dus niet nu extra melk drinken.
melk ik wel 'goed' tijdens de zwangerschap, melk is in zijn algemeen gewoon niet zo goed als dat 'men' dacht
Oh, ben benieuwd waarom, zal eens Googlen. Mijn reactie wat betreft melk en zwangerschap was vooral gebaseerd op de reactie van InLove 'ik drink ook geen melk, bij geen enkele zwangerschap'. Ik had juist gelezen dat je zeker 2 glazen melk per dag moet drinken (of uiteraard een vervanger).
ik zeg ook niet dat t niet goed is, maar ik kan er niet goed tegen. Of ik nu zwanger en of niet, dus ik ga geen melk drinken omdat ik zwanger ben. Door zwangerschap kan ik al slechter naar t toilet, als ik dan ook nog eens melk zou gaan drinken gaat t helemaal mis. Dit heeft overigens niks te maken met wat men de laatste tijd over melk zegt. Ik ken genoeg mensen die wel goed tegen melk kunnen en t heerlijk vinden. Niks mis mee. Tijdens een zwangerschap moet je niks anders doen dan gezond eten en drinken. Daarbij je gezonde verstand gebruiken. Voor mij is dat dat ik niks bijzonders hoef te doen of laten. Voor een ander mss wat meer aanpassingen. Daar is niks goed of slecht aan. wat ik bedoelde te zeggen is dat als de ts verder geen melk drinkt, ze dat niet hoeft te gaan drinken nu ze zwanger is. Er zijn genoeg alternatieven en als ze verder gezond eet en drinkt mis je niks aan melk
Ik begreep idd dat je bewust geen melk dronk tijdens zwangerschap maar je drinkt sowieso geen melk Je laatste zin had ik al niet meer gelezen maar de reden is dus idd niet omdat het slecht is tijdens de zwangerschap.