Hoi hoi allemaal, Ben nog niet zolang zwanger maar wel al een keer zwanger geweest. En toen vondt ik ook al zo moeilijk om zwangerschap kleding voor me zelf tevinden. Ben namelijk lang en dun, op gegeven moment pas je eigen kleding niet meer maar als ik dan naar bijv miss etam ga zijn de meeste zwkleding mij tegroot... Best wel iri, misschien meiden die het zelfde hebben? Bij me vorge zwangerschap was ik in totaal 25 kilo aangekomen lijkt veel maar ik kon het wel hebben, alleen jammer genoeg was na de bevalling 3 maand later mijn 25 kilo weg die ik toen met 9 maand had opgespaart. Ik weet dat de meesten meiden graag weer willen afvallen maar ik niet hoor stond me wel goed. Maarja over kleding wie weet nog meer leuke winkeltjes voor zwangerschapkleding waar ze ook kleine maatjes verkopen? Nou vast bedankt meiden! Gr Knorretjuh
Kan je geen gewone broeken in je eigen maat kopen, en dan met elastiek/stof een buikband er aan bevestigen?
Ik zeg ook H &M...ik heb er nu 2 broeken maat je S gekocht. Ze zijn lekker lang. Wel moet ik zeggen dat ze nog wel vrij ruim zitten doordat ik ook niet bepaald een dikkerd ben.
Noppies heeft een skinny jeans zwangerschapsbroek.... Daar kwam ik achter toen ik het verkeerde model meepakte uit het rek. Hahaha, snapte al niet hoe mijn maat er zo smal uit kon zien Voor mij dus geeeeeen succes, maar als je een smalle bouw hebt kan het erg mooi staan
En de mode werkt momenteel erg mee hoor: een boel van wat ik geshopt heb, komt uit gewone winkels: tunieken, rokjes van rekbare stof, jrukjes, (wikkeljurken zijn een groot succes; maatje groter pas mooi rond je buik, Heb qua zwangerschapskleding uiteindelijk alleen broeken en wat basic t-shirtjes gekocht, want gewone shirtjes kruipen omhoog
bij H&M hebben ze inderdaad heel veel keuze, en is moderner en valt veel kleiner als bij miss etam. heb in de week 4 broeken bij H&M gekocht en moest maar 100 euro betalen. ze zijn inderdaad ook erg lang, ben zelf klein dus moet er altijd een groot stuk laten afhalen. voor t-shirts koop ik nooit voor zwangere, die vind ik eerlijk gezegt lelijk, altijd zo wijd. ik koop gewoon een basic t-shirt die aanpassend is maar gewoon langer. groetjes en succes