Hallo dames, Ik heb sinds vandaag felle steken bij mn schaamstreek Deze trekken door tot onderin mijn linker bil. Als ik zit heb ik er geen last van maar zodra ik ga lopen komen de steken terug. Alsof ze met een mes erin steken. Ben nu 23 weken zwanger en lees dingen over indaling? Veelste vroeg voor mij dus. Zijn er dames die dit herkennen? Maak me er wel een beetje zorgen om
Heb je al gecheckt op een blaasontsteking? Ik heb zelf wel last van veel steken gehad bij mijn "onder zij" vlak bij de schaamstreek wat naar mijn billen trok en bij mij was het een lichte bekken instabiliteit. En dat zou betekenen even een stapje terug en lekker rustig aan doen
Klinkt als bandenpijn. Er zitten allerlei spieren die oa aanhechten op je schaambot. Had ik bij de eerste zwangerschap ook.
Voor de zekerheid even een afspraak bij een bekkentherapeut maken en een plasje bij je huisarts langsbrengen... Het kan idd zowel gewone bandenpijn als blaasontsteking als beginnende bekkeninstabiliteit zijn... Blaasontsteking is zo getest en een bekkentherapeut kan je ook zo vertellen of het BI is of niet.
Dit heb ik ook en het begon een week of 2,3 terug. Klinkt als bekkenpijn. Ik zou voor de zekerheid bij een bekkenfysio langs gaan...
Ik heb mijn urine toevallig deze week laten testen, en deze was schoon. Lig nu in bed, net met omkleden weer zulke gemene steken pfff !! Hopelijk is het morgen beter, bel sowieso ff met de Gyn. Bedankt voor jullie reacties!