Voor wie interesse heeft, ik heb nog wat heel leuke zwangerschapskleding in de aanbieding, allemaal nog in erg goede staat. Maar een paar maandjes gedragen # De topper is een net zakelijk pak, perfect voor werk, getailleerd colbertje met bijpassende short tot op de knie, in zwart met grijs krijtstreepje van Prenatal, goed te combineren met t/shirt of blouse 50 (nieuw 160). Geschikt voor alle seizoenen en te dragen met zowel laarzen eronder, ballerina´s of pumps. Short lijkt heupmodel maar heeft een vrij hoge elastische band, deze is ook ongeslagen te dragen, maar hierdoor kan je het makkelijk aan tot aan het eind van de zwangerschap. # Een zwart linnen 7/8 broek met zakken op de benen, en knoopceintuur (erg leuk, casual voorjaar/zomer) 20 (nieuw 60). Met korte elastische band. # Een erg comfortabele skinny antraciet heel fijn ribfluwelen broek van Noppies, met een naadje aan de binnenzijde, beetje paardrijbroek´ idee 27.50 (nieuw 70). Combineert leuk met een colbertje, of tuniek. Met korte elastische band. # Een beige fijn ribfluwelen 3-4 broek van Esprit (voorjaar/zomer), beetje bandplooi idee, 20 (nieuw 50). Leuk te combineren, netjes met blouse of casual met t-shirtje. Heupmodel, met elastiek met knoopjes in de taille te verstellen en makkelijk de hele zwangerschap te dragen. # Leuke spijkerbroek, heupmodel lichte jeans van Miss Etam, enigszins strak recht model (vooral aan begin zwangerschap gedragen tot ca 7,5 maand), 17.50 (nieuw 40) Kleedt lekker slank af. Laag elastisch bandje in de taille. Prijzen excl. verzenden. In één koop wil ik er 100 voor hebben, excl verzenden. Het is allemaal in maat M (ik had maat 38 voor de zwangerschap) Laat maar even of je interesse hebt, als je een pb stuurt met je e-mail adres, stuur ik graag wat foto´s. Groetjes Ma2Be