Erg leuke zwangerschapskleding (maat M/38)

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Ma2Be, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Voor wie interesse heeft, ik heb nog wat heel leuke zwangerschapskleding in de aanbieding, allemaal nog in erg goede staat. Maar een paar maandjes gedragen :)

# De topper is een net zakelijk pak, perfect voor werk, getailleerd colbertje met bijpassende short tot op de knie, in zwart met grijs krijtstreepje van Prenatal, goed te combineren met t/shirt of blouse € 50 (nieuw € 160). Geschikt voor alle seizoenen en te dragen met zowel laarzen eronder, ballerina´s of pumps. Short lijkt heupmodel maar heeft een vrij hoge elastische band, deze is ook ongeslagen te dragen, maar hierdoor kan je het makkelijk aan tot aan het eind van de zwangerschap.

# Een zwart linnen 7/8 broek met zakken op de benen, en knoopceintuur (erg leuk, casual voorjaar/zomer) € 20 (nieuw € 60). Met korte elastische band.

# Een erg comfortabele skinny antraciet heel fijn ribfluwelen broek van Noppies, met een naadje aan de binnenzijde, beetje paardrijbroek´ idee € 27.50 (nieuw € 70). Combineert leuk met een colbertje, of tuniek. Met korte elastische band.

# Een beige fijn ribfluwelen 3-4 broek van Esprit (voorjaar/zomer), beetje bandplooi idee, € 20 (nieuw € 50). Leuk te combineren, netjes met blouse of casual met t-shirtje. Heupmodel, met elastiek met knoopjes in de taille te verstellen en makkelijk de hele zwangerschap te dragen.

# Leuke spijkerbroek, heupmodel lichte jeans van Miss Etam, enigszins strak recht model (vooral aan begin zwangerschap gedragen tot ca 7,5 maand), € 17.50 (nieuw € 40) Kleedt lekker slank af. Laag elastisch bandje in de taille.

Prijzen excl. verzenden.
    In één koop wil ik er € 100 voor hebben, excl verzenden.

Het is allemaal in maat M (ik had maat 38 voor de zwangerschap)

Laat maar even of je interesse hebt, als je een pb stuurt met je e-mail adres, stuur ik graag wat foto´s.

Groetjes Ma2Be

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

je hebt een pbtje

Deel Deze Pagina