Ik ben best wel benieuwd wie er al goede voornemens heeft voor 2011. Hier is mijn voornemen dat ik in januari ga beginnen met afvallen mocht het nog niet raak zijn Weg met die kilo's !! Wie volgt?
Ik hoop na de bevalling in februari of maart mijn kilo's teveel kwijt te raken, en dat zijn er nogal wat...
Bevallen van een heel mooi kindje Mn studie afronden Proberen me minder druk te maken en meer te genieten Een andere baan???
-bevallen van een wolk van een dochter -daarna een kilo of 50 kwijtraken haha -beter met geld omgaan dus het niet meer over de balk smijten
20 kg afvallen meer genieten van het leven minder piekeren minder poetsen (word gek van iedere vlekje wat ik zie en ben constant bezig met stofzuigen, dweilen enz grrr) mn honden meer aandacht geven, sinds de kleine er is schiet het er een beetje bij in vaker op de fiets naar het werk meer tijd besteden aan de mensen die belangrijk zijn, vaker even op de koffie gaan
Mijn goede voornemen voor 2011 is, dat ik geen goede voornemens meer maak, want ik kan me er toch niet aan houden. Als ik iets wil, dan moet ik er voor de volle 100% achter staan, dat gaat het me wel lukken.. Niet omdat het nieuwe jaar begonnen is, want als ik het dus echt wil, dan lukt me dat elk moment van het jaar. Voor degene die iig wel een goede voornemen hebben, succes ermee hoop dat het jullie gaat lukken!
BETER WORDEN... Ik hoop dat 2011 een beter jaar voor ons gaat worden en dat we eindelijk eens van ons gezinnetje kunne genieten. Verder misschien nog wat afvallen en sparen das echt nodig haha