Hallo! Even nieuwsgierig hoor mijn mams zegt dat iedereen een zw streep krijgt?! Nou volgens mij niet hoor? Kreeg jij hem? En wanneer? Ook vroeg ik me af wanneer je 'navel' eruit kwam. Bij mij staat die wel wat strak en ligt die zeker niet meer zo diep als een paar weken terug.
Nou hier geen streep te bekennen hoor! Bij de vorige ook niet. Mijn navel ging trouwens elke keer laat uitstaan, denk rond de 33/34 weken.
Bij zoontje geen streep en geen uitpuilende navel. Bij dochter geen streep en vanaf week 20 uitpuilende navel. (deze zit erg hoog)
Bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf 20 weken al een dun streepje. Bij deze ben ik nog steeds aan het zoeken, maar nog geen streep te bekennen.
ik heb alleen bij de jongens een streep gehad, en me navel is er nog nooit uitgekomen die bleef mooi zitten waar ie zat....
Die streep wordt bij mij wel duidelijker, maar zag je voor mijn zwangerschap als je goed keek ook al zitten. Navel is vooral wat opgerekt, maar (nog) niet uitpuilend. Die streep krijgt overigens zeker niet iedereen, net zoals dat de navel niet bij iedereen gaat uitpuilen. Verschilt per vrouw en per zwangerschap.
bij beide zw.schappen een streep en ik dacht zo rond de 16/17 weken.... beide keren geen uitpuilende navel (wel een strakstaande)....
Jouw mams heeft echt geen gelijk. Niet iedereen krijgt een streep. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik geen streep en ook geen uitploppende navel. Tijdens deze zwangerschap ook (nog) niet, maar dat kan misschien nog komen.
Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen geen streep gezien. Navel begint er nu langzaam uit te komen ben 29 weken, maar heb er wel een piercing inzitten.
m21 Ikke wel een streep haha,al vanaf week 15 een licht streepje tot mn navel en nu gaat die er al voorbij! Maar nog steeds niet donker..Navel staat strak ik had ook echt een gat van te voren dus nu heb ik een randje dat je door mn shirt heen kan zien maar hij is niet geplopt haha.. Die streep heeft elke vrouw maar hij wordt niet bij alle zwangere zichtbaar. Heeft met je pigment/huiddikte etc. te maken. Die streep zit er gewoon altijd alleen we zien hem niet. (staat in mijn zwanger dag tot dag boekje)
bij mn zoontje had ik wel een streep vanaf de 20e week ongeveer.. en mn navel plopte er zo na de 30e week uit.. ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat lopen.
Hier beide keren een streep na de 1e 12 weken, maar je moet goed kijken hoor verder is mijn navel beide keren 'volledig verstreken' helemaal plat dus een sterretje op mn buik
hier wel een streep vanaf week 22 ong zichtbaar, werd in de loop der weken steeds donderder. loopt van onder tot boven :S vind t niet zo mooi maar jha niets aan te doen he! uitploppende navel vanaf ong week 30, t is echt een bobbel geworden die een eigen leven lijkt te hebben. helaas daardoor zw piercing er uit moeten halen ging gewoon ontsteken. hopelijk komt t ooit nog goed met mn navel :S
Hier geen streep en ook geen uitpuilende navel. Ik had me nogal verheugd op het feit dat mijn navel 'plop' zou gaan doen maar helaas
Vanaf week 6 ongeveer al een lichte streep te zien....die loopt van onder tot boven mijn buik (onder mijn navel is de streep donkerder). Nog geen uitplopende navel.. hiih grappig lijkt me dat! Ik denk dat het per vrouw/zwangerschap verschilt.
Hier ook geen streep, wel een uitpuilende navel vanaf week 20 denk ik ongeveer. Nu dat m'n buik groter is geworden is m'n navel wel minder 'uitpuilend' geworden, straks getrokken zeg maar