Hoi meiden, Ik ben nu sinds 2 dagen erg misselijk en heb last van vreselijke buikkramp...maar verder niet ziek of dergelijke alleen heel vervelend...de kleine is wel heel bewegelijk...(gelukkig!) ik heb zelfs het idee dat ik haar zelfs vaker voel...Ik vroeg me af of dit herkenbaar is...griepje is....of iets anders? Ik heb geen idee....maar maak me soms ook wel zorgen...
Kheb hier ook al een weekje last van.. De misselijkheid valt nog wel mee, maar heb ook last van hoofdpijn & ben super moe de hele dag door.. Geen idee ook wat het is.. Misschien indalingsklachten/weeën ?
nee raar he...ik heb ook echt geen idee...die vermoeidheid heb ik ook...heb de hele dag het gevoel dat ik wel kan slapen...
Als je je zorgen maakt zou ik (morgen) even de vk bellen. Beter een keer teveel gebeld dan te weinig...
hier nogeen met die klachten zelfs een nacht wakker geweest straks naar de gyn zal het gelijk even vragen
hoi waarschijnlijk toch geen indalingsweeen maar heb dan ook een beetje een vage gyn de kleine ligt nogsteeds in een stuit dus hopelijk draait het nog toen ik het zei van zaterdagnacht had ik maar meoten bellen dat kreeg ik als antwoord
Oh, dan schiet ook niet egt op nee En indd lekker vage gyn Bij mij valt het nu wel weer mee opzic, alleen heb ik wel egt met liggen in bed, vooral als ik op me rechter zij lig, heb ik het gevoel alsof er iets tussen mijn bekken zit of iets, en het is egt een vervelend gevoel.. Het trekt wel weer weg na 5 min ofsow.. Ik kijk het nog ff 1 dagje/nachtje aan en als ik weer last heb, dan bel ik me VK morgen even op..
Wat een vage reactie idd van de gyn. Ik kijk het idd nog even aan en anders bel ik de verlosk. misselijkheid wordt wel minder maar nog steeds wel duidelijk aanwezig en ook de krampen Ik heb s'nachts niet zoveel last als overdag trouwens.....dus blijf het vreemd vinden...en hou het goed in de gaten...
hoi ja doe ik ook wel hoor heb een klacht ingediend en we gaan naar een andere gyn want ik heb geen vertrouwen meer
Jah dat geloof ik graag, helemaal als je de reactie krijgt: dan had je dan moeten bellen! De meesten zijn togg indd zo dat ze het eerst even aankijken.. Ik ben toevallig afgelopen woensdag bij mijn VK geweest, voor gewone controle, toen had ik het wel aangegeven en ze vertelde me dat het misschien bandenpijn kon zijn & dat als het aanhield dat ik dan wel even moest bellen.. De klachten zijn het weekend well iets minder geworden, alleen kan ik het drukkend en pijnlijke gevoel wanneer ik lig tussen me bekken niet plaatsen, als ik dat vanavond weer heb, dan ga ik morgen even bellen.. Bij de controle afgelopen weekend lag mijn beeb ook nog in een stuit, maar ik voel nu alleen maar getrap boven in & bij me maag, dus misschien is het nu wel aan het indalen..
Nee als ze je niet serieus nemen dan had ik ook zeker die keus gemaakt...wel heel raar zeg... ..Hoop dat de gyn. die je nu krijgt betere keuzes maakt en luisterd naar je vragen e.d. En heel goed dat je voor je zelf bent op gekomen! Want dat is ook niet altijd even makelijk vind ik...want je gaat er toch vanuit dat de gyn. het wel weet...
Ik ben de laaste week ook niet echt lekker. Vooral snachts heb ik last van buikpijn en misselijkheid. Ik ben woensdagochtend naar de vlk geweest en die vertelde mij dat hij bijna was ingedaald. dacht de me misselijkheid,steekjes,buikpijn daardoor kwam. Smiddags had ik een echo.. en daar bleek dat die met zijn kontje beneden llag (0nvolkomen stuit):s De echoscopist zei mij dat ik echt wel had moeten merken als die was gedraaid... Wat denken jullie? Liefs
Hoeft niet perse hoor.. Ik d8 dat mijn kleine ook al ingedaald was.. en prompt op de dag van de controle afgelopen woensdag lag het ook ineens in stuit, had ik ook niet gemerkt.. Vanaf die dag voelde ik wel ineens het getrappel op een andere plaats.. Het kan zijn dat de beeb indd wel bezig was met indalen, maar ook nog genoeg ruimte heeft om te draaien, dan kan het voorkomen dat het zich nog een aantal keer draait voordat het egt ingedaald is & kun je vaker of langer de kwaaltjes hebben.. Kvoel nu wel vaker het getrappel helemaal boven in, maar ook af en toe nog aan de zijkant, dus kdenk dat ie zijn weg naar beneden nog niet egt goed kan vinden en dat ik daardoor last heb, hij is ook heel beweeglijk, misschien dat de pijntjes enso ook daardoor kunnen komen..