Op 6 oktober had ik een positieve zwangerschapstest. Op 11 oktober had ik na het eten rond 18 helse krampen tot 0.00 deden me denken aan weeen. De krampen waren zo hevig dat ik er helemaal van krom lag en dat ik uiteindelijk naar de eerste hulp gegaan ben. Mijn verhaal gedaan. De dokter concludeerde uit mijn verhaal dat dit wel een miskraam moet zijn, omdat hevige krampen niet normaal zijn bij een zwangerschap. Nog een paar pijnstillers meegekregen. Heb nu na elk plasje bloed bij het afvegen en nog steeds aanhoudende buikpijn. Morgen naar de dokter toe..hoop dat het nu snel doorzet want ik verga van de buikpijn
Hopelijk zet het snel door bij je.. Gisteravond is het bij mij ook begonnen met lichtroze bloed bij het afvegen na het plassen! Vanmorgen nog steeds licht van kleur, uur later roder, weer een uur later flink rood met stolsels ertussen.. Vanmiddag naar VK geweest, vruchtje nog aanwezig, dus voor mij is het ook afwachten.. Is het over een week niet schoon, gaan ze het schoonmaken! Sterkte..
Bah wat vreselijk zeg! Hopelijk zet het inderdaad snel door. Hoe voel je je vandaag? Al naar de dokter geweest?
wat vreselijk voor jullie meiden. Ik begon vorige week zaterdag met bloedverlies. Zondag en maandag heb ik hele erge buikpijne en krampen gehad. Dit kwam maandagavond tot een hoogtepunt dat ik inderdaad ook krom op de grond lag van de pijn. Daarna is de pijn eigenlijk overgegaan, heb nu al paar dagen geen buikpijn meer, en het bloeden is ook zo goed als over. al met al is het bij mij dus redelijk snel gegaan. Veel sterkte..
Pff lemis wat heftig. En niet te geloven dat die arts op de eerste hulp gewoon zei wacht maar een week af zonder verdere onderzoeken! Heel veel beterschap en sterkte!
Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes..ben nu thuis en ik heb er in t ziekenhuis geen tijd voor gehad om alles te verwerken..slaat nu pas is en realiseer me nu hoeveel geluk ik heb gehad.. knuffel terug aan iedereen
Mamsie88 Jij ook een hele dikke knuffel terug, ik las je topic en dat is ook niet niks!! Hoe voel je je na de nacontrole? Voel je je lichamelijk weer "ok"? Ik hoop dat alles goed met je gaat, we slaan ons samen hier doorheen meid!!
Iedereen zegt tegen me je moet de eerste hulp waar je was echt bellen etc etc, maar na alles wat er gebeurd is wil ik het achter me laten, maar misschien dat ik me nog de aankomende dagen bedenk en alsnog bel...ik weet het niet..
Een klacht kan je ook over de mail doen, nu loopt het goed af maar had ook anders kunnen gaan. Deze fout mag niet weer gemaakt worden.
Dankjewel meis. Nu ik je lieve reactie lees komen de tranen die ik al de hele dag inhou. Lichamelijk gaat het op zich wel, alleen soms wat buikpijn en soort menstruatie krampen. Het is gewoon allemaal heel dubbel. Net thuis van een verjaardag waar ik mijn ene zus zag die nu bijna 23 weken zwanger is en mijn andere zus met wie ik heel oppervlakkig alleen een "hoi alles goed" heb uitgewisseld. Het hele gebeuren heeft meer met me gedaan dan dat ik eerst toe gaf. En om het compleet te maken is het komende Maandag 5 jaar geleden dat mijn vader is overleden en gaan we op die dag de hond van mijn moeder laten inslapen die ik 9,5 jaar geleden kreeg. Dus op dit moment is het ff te veel.
Je eerste berichtje had me echt aan het denken gezet en ik dacht dit mag echt niet meer gebeuren en als ik hiermee andere kan helpen dan moet ik het doen! Bedankt voor je berichtje, ik heb een klachtenformulier ingediend bij de klachten functionaris van t desbetreffende ziekenhuis