Meiden, Ik heb sinds gister avond behoorlijke zware hoofdpijn het gaat gewoon niet weg Me ogen voelen ook strak en opgezet Heeft iemand enig idee waar de hoofdpijn vandaan kan komen? En wat kan je er tegen doen? Ik kan alleen maar slapen door de hoofdpijn
Hoi Wat vervelend zeg,zo'n erge hoofdpijn! Je hoofdpijn zou te maken kunnen hebben met de hormonen die je lijf nu maakt en gaat maken. Ik had altijd erge hoofdpijn van de pil; ook door hormonen dus. Als je het niet vertrouwt zou ik wel even je VK bellen. Je weet het maar nooit. Je kunt ook je huisarts even bellen, dan kun je het gewoon even navragen. Je mag trouwens wel aspirientjes slikken hoor! Niet teveel natuurlijk,maar het mag wel. Ik mocht er ooit 8 op een dag... Succes en beterschap! groetjes, Pinda83
Asprines mag je niet hebben als je zwanger bent hoor!! Paracetamollen wel gelukkig. Alhoewel die ook niet helpen tegen dit soort hoofdpijn bij mij. Er is geen kruit tegen gewassen; slapen en veel water drinken om niet uit te drogen... Niks helpt gewoon bij mij. Veel sterkte er mee...
Ik had het door een te hoge bloeddruk. Sinds ik zoutloos eet en geen drop meer snoep, heb ik er geen last meer van! Sindsdien is mijn bloeddruk ook heel netjes!
Bedankt meiden, Vandaag voor controle geweest en ik weet al waar het van komt. Ik heb nierstenen. Daar zijn ze vandaag achter gekomen via de urine. Ik had ook een hele hoge bloeddruk. Als de pijn erger wordt want door nierstenen ga je veel overgeven en kan je flauwvallen en erge buikpijn en rugpijn krijgen. Wordt ik aan de infuus gelegt en opgenomen. Wat baal ik hier van zeg! En pijn dat het doet.
Oei Trotse mama! Ik zie nu pas je berichtje, wat balen! Hopelijk gaat de pijn gauw weg en ben je lekker snel weer thuis. En inderdaad zoals volgens mij Brigitte al zei: je mag geen aspirientjes, maar wel paracetamolletjes slikken. Vandaar ook mijn berichtje over mijn verwarring. Maar daar zal jij nu wel niets meer aan hebben, nu je in het ziekenhuis ligt! Hopelijk hebben ze iets sterkers voor je Succes en beterschap! Gr. Pinda83
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik teveel hooi op mijn vork genomen heb. Als ik mijn lichaam negeer en toch gewoon naar een feestje ga of uit eten of wat dan ook dat mijn lichaam niet meer trekt. Verder helpt paracetamol bij mij ook niet meer bij deze hoofdpijn. Lekker je bed inkruipen en hopen dat het snel overgaat is het enige dat je kan doen. Blijf wel veel water drinken anders droog je uit... ook in bed. Beterschap!