hallo Voor ik begin. Ik zit nog aan de pil en de afgelopen tijd gaat dit heel goed. Eerst zaten er aan t eind van de strip meer pillen nog in het stripje dan dat ik genomen had. Nu neem ik ze elke avond en begin ook op tijd met de pil. Tot deze maand. Het was even heel druk voor mij qua werk en relatie. Hierdoor kwam ik er na 5 dagen pas achter dat ik 5 dagen geleden al mijn eerste pil had moeten nemen. De eerste dag van de menstruatie is dag 1. Dit zou betekenen dat ik pas rond dag 12 mn eerste pil nam. Ik zit dan nu op dag 16,17 zit. Nu was ik 12 uur na de seks zo misselijk en had ik last van steekjes in mn buik. Niet heel pijnlijk maar wel aanwezig. Vannochtend weer heel misselijk geweest. Kan natuurlijk heel gied een griepje zijn maarja Ik lees wel vaker dat er vrouwen zijn die soms al 12 uur na de bevruchting symptomen krijgen en daarna echt zwanger blijken te zijn. Nu weet ik dat die kans zeeeer klein is en wacht ik gewoon geduldig af tot mn strip leeg is. Maar wie van de vrouwen kreeg ook zeeer vroeg al symptomen en wist gewoon dat ze zwanger was?
12 uur na bevruchting symptomen is onmogelijk volgens mij. En als het niet de bedoeling is om een kindje te krijgen is een andere man8er van anticonceptie denk ik een goed idee. Onze topic waarschijnlijk is je lichaam gewoon van slag omdat je je pil onzorgvuldig gebruikt.
Die misselijkheid komt niet van een zwangerschap. 12 uur na de bevruchting is er nog niets. Pas na de innesteling zou je langzaamaan symptomen kunnen merken omdat dan pas de hcg gaat stijgen.
Maar ik neem aan dat je condooms bent gaan gebruiken toen je constateerde dat je te laat met je pil bent begonnen? Want die is nu uiteraard de rest van de strip niet betrouwbaar.
Het duurt ca 4-10 dagen voordat een eitje zich innestelt. Dan duurt het ca 2 dagen na de innesteling dat je hcg aanmaakt en dus symptomen krijgt. Op zijn vroegst dus ca met 6 dagen ( en de meeste vrouwen pas later of helemaal geen klachten )
Klopt. Tel daarbij op dat de meeste vrouwen helemaal niks bijzonders voelen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. Bij de meeste vrouwen beginnen de klachten ook pas vanaf 6 weken zwangerschap. Als je misselijk bent van een zwangerschap moet je al vrij veel HCG aanmaken en dan zal een test ook mooi positief uitslaan. Maar jij hebt dus ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd dat je exact weet wanneer je eisprong (in jouw woorden "bevruchting") was? Je hebt namelijk eerst een eisprong nodig om zwanger te kunnen worden en nee, die valt in de meeste gevallen niet keurig op dag 14 na menstruatie. In jouw geval was dat trouwens ook nog eens een neppilbloeding. Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt zijn of worden, maar je kunt pas over een kleine 2 weken testen.
Hier nog steeds misselijk. Het gekke is dat het beginy als ik wakker wordt. En zodra ik van bed af ga wordt het erger. Ook af n toenwat buikkrampen. De misselijkheid neemt de afgelopen drie dagen rond 11 uur weer af. Heel gek
Misschien spanning? Of wensdenken. Het is niet mijn bedoeling om negatief te zijn hoor, maar om misselijk te zijn van de zwangerschap is nog te vroeg. Er is simpelweg nog te weinig hcg om je maag van streek te brengen. Je zit zelfs nog voor je nod!
Haal je voorlopig even niets in de hoofd. Het is onwaarschijnlijk dat je zo vlak naar de eisprong al van alles kunt voelen ivm een mogelijke zwangerschap. Geloof me, ik deed dat ook. Achteraf flinke PMS bijna elke maand na ovulatie (enorme en pijnlijke borsten, krampen en misselijkheid). Pas na de innesteling ga je HCG aanmaken, waardoor je mogelijk symptomen gaat krijgen die te maken hebben met een zwangerschap. Wacht dat geduldig af, hoe lastig het ook is. Ik weet zelf nu sinds drie dagen dat ik zwanger ben en ik wacht nu nog op de eerste symptomen naast wat steekjes en krampjes.
Je symptomen kunnen ook gewoon een griepje zijn... We hebben namelijk een griepepidemie in Nederland op dit moment. Kan ook PMS zijn. Kan iets verkeerds gegeten zijn. Ik zou gewoon afwachten en niet te veel zoeken achter de symptomen die je hebt, want voor zwangerschapskwaaltjes is het te vroeg. Die krijg je namelijk door de aanmaak van HCG, wat betekent dat het vruchtje al ingenesteld moet zijn, en daar is het nog echt te vroeg voor. Je klachten kunnen ook komen van je onregelmatige pilgebruik.
Ja kan een griepje zijn ja ik zei ook al dat de kans nihil zou zijn maar vind t raar dat t alleen s ochtends is
Je pint je vast op symptomen die niet van een zwangerschap komen, anders was je test wel positief geweest. Vaak is zwangerschapsmisselijkheid trouwens ook de hele dag wel sluimerend aanwezig en in de ochtend het ergst. Dus grote kans dat je misselijkheid gewoon een andere reden heeft. Misselijkheid is niet alleen aan een zwangerschap te wijten, maar kan vele andere oorzaken hebben. Volgens mij wil jij ontzettend graag zwanger worden (ook logisch trouwens) en let jij obsessief op symptomen, sorry. Je lichaam kan daar vreemd op gaan reageren. Ondanks negatieve testen denk jij volgens mij wel zwanger te moeten zijn, want ochtendmisselijkheid. Oppassen, want dit kan resulteren in een schijnzwangerschap.
Ik heb dit ook een keer gehad. Uitblijvende menstruatie, misselijk, pijnlijke borsten.. maar een Omo-witte test. Uiteindelijk 10 dagen na NOD alsnog ongesteld geworden. Ik denk dat ik het zoooo graag wilde, dat ik het mezelf (en mijn lichaam) had doen laten geloven.
Ik ben bijna de hele zwangerschap misselijk geweest en dit was heel de dag door. Met name ‘s nachts was het het ergste. Dus alleen misselijk in de ochtend hoeft geen symptoom te zijn.
Ik snap je handtekening niet zo goed? Laatste pil vorig jaar, het bijhouden van je cyclus maar je schrijft dat je wel nog slordig de pil slikt? Wil je zwanger worden of heb je beschermde seks?
Ik kan TS niet meer serieus nemen hoor... Inderdaad vanwege haar handtekening maar vooral vanwege eerdere soortgelijke topics voor haarzelf en “haar vriendin” http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/bloeden-maar-toch-zwanger.663744/ http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/week-na-menstruatie-bruin-slijm.664096/ http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/lotgenoten-duizeligheid-voor-menstruatie.668321/
Mijn handtekening is inderdaad van vorig jaar . Het zelfde zijn de topics. Waarvan die ene echt voor een vriendin van mij was. Verder vroeg ik niet om opmerkingen om mijn pilgebruik. Wat dus goed gaat de laatste tijd behalve deze maand omdat ik het druk had. Als je niks aardigs te zeggen hebt. Zeg dan maar gewoon niks
Ik "wist" dat ik zwanger was doordat ik ook een X aantal uur na de onveilige seks misselijk werd. Had meteen zo'n voorgevoel. We hadden het 1 keer onveilig gedaan en dat was dus idd raak.
Aannemende dat je inderdaad voelde dat je zwanger was, zou je alleen de bevruchting van het eitje hebben gevoeld. Heel vaak gaat het juist mis bij de innesteling, wat pas gemiddeld 8 dagen later plaatsvindt.