Heb niet eens fut om naar het toilet te gaan. Ben erg misselijk, gelukkig blijft het alleen bij misselijk zijn en nog niet braken. Lust absoluut geen groenten meer, fruit met moeite nog. Slik wel vitaminepilletjes maar ben toch bang dat de kleine nu allerlei tekorten krijgt door m'n voedingsgedrag nu. Tis m'n eerste, ben 8w6d.
Het komt goed. Beide zwangerschappen de eerste weken nauwelijks gegeten, alles ging met moeite. Als straks weer over gaat kun je weer genieten van groente en fruit. Vooral fruit had ik heel veel zin in toen misselijkheid eenmaal weg was.
Een dietiste vertelde me van de week nog dat je je over telorten voor de baby geen zorgen hoeft te maken, je lichaam heeft veel reserves. Van vit C iets minder, maar dat zal in je vitaminepil zitten.
Herkenbaar, ik lust ook nauwelijks nog groente, terwijl ik daar ander zo gek op was. Van broccoli ga ik nu letterlijk kokhalzen! Qua fruit lust ik nog wel druiven en banaan. Voor de rest maar even vertrouwen op vitaminepil Ik ga er heel optimistisch wel vanuit dat de aversie tegen groente niet te lang zal duren.
Hier ook.. vooral dat moe zijn! doe echt het noodzakelijke op een dag. zoals hond uitlaten en wat opruimen enzo.. (heb geen werk) werken had ik niet getrokken ook. respect voor de mensen die dat met deze vermoeidheid kunnen Ik ben ook erg misselijk/weeïge op de maag maar je moet wel kleine beetjes proberen te eten. dat helpt toch wel iets merk ik. vertelde VK ook. koud eten vind niks. brood vreselijk. maar als ik dan een tosti maak is het prima te doen. En.. het duurt idd vaak maar een poosje. Voor het goede doel zeg ik dan!