Zijn er meer die niet extreem moe zijn? Ik ben de afgelopen twee weken op vakantie geweest en toen was ik wel veel moe. Gisteren ook nog, maar vandaag valt het wel mee. Terwijl mijn dochter afgelopen nacht wel vreselijk heeft liggen spoken. Ze was niet in orde. Maar toch voel ik me niet extreem moe. Wel een beetje, maar niet meer als normaal.
Ik scheel zo te zien 1 dagje met jou, maar ik ben nog helemaal niet moe geweest. Ik word wel heel vroeg wakker, maar daarna slaap ik lekker verder en voel me overdag dus prima.
Ik was de eerste weken echt kapot moe, lag om half 9 meestal te slapen. Nu, 9 weken, heb ik nergens meer lady van. Gaat gewoon op en neer.
Ja, wij lopen zo goed als gelijk ja. Ik zie het. Spannend he die 1e paar weken. Is het je 1e kindje? Of heb je al meerdere kindjes? Heb je veel klachten verder? Ik was gister dan echt mega moe en misselijk en vandaag komt het met vlagen. Ook de gespannen borsten komen met vlagen. Ik maak me dan gelijk ook weer veel zorgen . Gister was het namelijk heel de dag door en vandaag dus met vlagen. Ook weer pijn in mn onderbuik, maar wel net iets anders dan menstruatiepijn. Dit herken ik nog wel van de zwangerschap van mn dochter. Maar toch, als ik me even goed voel denk ik gelijk: Oh het is toch niet mis?
Het is mijn eerste kindje, dus ik kan het niet vergelijken. Ik heb helemaal nergens last van, behalve van zwaardere en gevoelige borsten. Misselijk ben ik nog niet geweest. Ik vind het ook allemaal erg spannend, doordat ik eigenlijk geen klachten heb, moet ik mezelf er de hele tijd aan herinneren dat ik echt zwanger ben. Misschien zijn wat klachten dan toch wel fijner...
Haha ja, ik raak al gelijk in paniek als ik 'niets' voel. Dit had ik bij mijn dochter kleine 2 jaar terug ook. Toen ben ik vanaf een week of zes echt vreselijk misselijk geweest en dit zakte wel iets af. maar totdat ze geboren was, ben ik toch misselijk geweest. Heb jij constant gevoelige borsten of ook met vlagen? Ja, het is echt zo spannend. HEb je al een vk gebeld? Erg leuk zeg een 1e kindje! Dan is alles echt helemaal nieuw.
Ik ben pas 4 weken dus het kan nogokomen natuurlijk. De ochtendmisselijkheid is al aangetreden. Op rechts kan ik al niet meer liggen. Het is nu al kokhalzen boven de wc. Gelukkig blijft het er nog in. ik heb ook totaal geen eetlust.
Hier ook (nog) niet zo extreem moe als bij de 1e. Maar kan me ook herinneren dat dit pas met 6 a 7 weken begon. Ben nu 5wk..