Hoi dames, Ik ben eigenlijk benieuwd of je altijd wat moet voelen als je zwanger bent. Ik bedoel dan vooral de dagen tussen de eisprong en de nod. Ik heb soms steekjes maar soms voel ik ook helemaal niks dan denk ik het zal wel niet raak zijn. Maar misschien hoef je niet altijd pijntjes of steekjes te voelen wil je op je nod positief testen. Dat hoop ik dan maar
Nee, hoeft niet hoor. Er zijn heel veel vrouwen die zwanger raken in de maand dat ze het niet verwachten en ook heel veel mensen waarbij het echt niets blijkt te zijn. Het kan gewoon alle kanten op..
Hier één die deze maand zei: het is nu echt niet zo! Andere maanden voelde ik altijd wel wat, nu echt niks, zo bizar! Alleen wat vermoeid, maar ook niet extreem zoals bij mn eerste zwangerschap. Heb nu ook geen zere borsten of misselijk, echt helemaal niks. Ik maak me hier veel zorgen om maar iedereen zegt dat elke zwangerschap anders is en dit dus ook echt niet hoeft! Dus ja, het kan! Succes!
Ik voel ook niet mega veel hoor. Dat ik positief testte was echt een verassing, voelde namelijk voor t eerst niks. En nu, op zere borsten na, ook niets.
Hallo dames, Na het lezen van jullie reacties wilde ik jullie vragen of er iemand ervaring heeft met clomid pregynova en pregnyl. Na een lange tijd proberen zwanger te worden op de natuurlijke manier zijn we deze maand de eerste hormoonbehandeling gestart. Echter vroeg ik me af of er nog vrouwen zijn die geen zwangerschapsverschijnselen hadden na de pilletjes en pregnylspuit. Ik heb afgelopen maandag rond de middag namelijk mijn spuit gehad en totaal nergens last van. Is dit normaal? Werkt de spuit dan wel? T is zo vreemd omdat ik niet weet wat te verwachten. Graag lees ik jullie reacties! Alvast bedankt!
Proficiat Sinaasappel! Erg leuk! Heb je er lang op moeten wachten? En hoever ben je nu? Ging het bij jullie natuurlijk, via hormonen of wat anders als ik vragen mag? Heb zelf heel erg t gevoel dat het deze maand weer niet is gelukt omdat ik totaal nix voel na die hormonen en die spuit. Maar zo zie je maar bij jou is het raak!!
Gefeliciteerd voor de zwangere dames, fijn dat het ook zo kan! Ik blijf in spanning afwachten , bedankt voor jullie reacties!