ei onderweg of al geweest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by joyce2086, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Gisteren op cd 42 (na mk) plots een positieve ovulatietest. Zowel action als de cb digitale. Een verrassing want ik zat meer op een mentruatie te wachten maar dat geeft niet. Heb ik deze ronde toch kans ookal is hij nu erg lang. We hebben het dus extra gezellig gemaakt :cool:
    Nu net weer ovulatietesten gedaan, action was een licht streepje en de cb gaf alleen een rondje. Heb vannacht en vanmorgen een zeurderige buikpijn gehad maar geen echte steken gevoeld. Betekent de negatieve test nu dat mn ei al gesprongen is of alleen dat de lh piek voorbij is en mn ei dus nog zou kunnen springen? Cervixslijm is nog aanwezig trouwens.
    Wil een beetje inzicht krijgen in wat ik voel rond de eisprong, dit is de eerste keer dat ik er heel bewust op let.. Alvast bedankt!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Je zegt het zelf eigenlijk al perfect!

Het geeft alleen aan dat je lh piek voorbij is. Ei springt 24 tot 48 uur na lh piek, dus het kan dat hij nog net niet gesprongen is. Ik zou het zeker nog een keer gezellig maken vandaag ;)

3. nani1234

nani1234 Actief lid

Jul 18, 2014
    237
    11
    18
    Likt erop dat je eisprong nu is geweest en dat was det je hebt gevoel.
    Nu om twee weken Wordt je of ongestelt of je kunt je testen. Ik heb ook eisprong gehad. Gitteret en t voelt alsof ik een bal in mijn onderbuik heb en steken.
    Nu Moeten we beide afwachten :)

Share This Page