sinds gisteravond doet mijn linkertepel zeer. het lijk een beetje op kloofjes, wat ik al eerder gehad heb. Ik heb daarom vannacht alleen de rechterborst aangeboden. Vandaag op het werk wilde ik gaan kolven, en er kwam bloed uit mn linkerborst? Ben meteen gestopt. Ik heb geprobeerd de rechterborst wel te kolven, hier kwam geen bloed uit en doet ook niet zeer. Maar, toeval of niet, er kwamen maar een paar druppeltjes melk uit, terwijl ik normaal zo´n 100 cl kolf. Mijn tepel doet nu nog zeer, als ik eraan kom. Een branderig gevoel. De borst zelf doet niet zeer. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik ga zo naar de huisartsenpost, voor de zekerheid. Weet nu ook niet of ik door kan gaan met voeden.
borstontsteking? Kindje dat te hard gezogen heeft? Ik weet het niet maar wens je sterkte. Goed dat je even naar de huisarts gaat. Laat je weten wat t was?
zo, ik ben net naar de dokter geweest. Het is geen ontsteking, en er waren ook geen kloven te zien. Dat is goed nieuws natuurlijk. Hij dacht dat er een bloedvaatje gesprongen was. klinkt me raar in de oren, omdat ik vannacht al last had? Maargoeed, morgen maar even aankijken .
he wat lief, jullie reacties! Ik heb vandaag geen bloed gekolfd, maar ook bijna geen melk. Van de een op de andere dag is mn productie ingestort. Mn tepel doet nog wel zeer bij het kolven en aanleggen. Ik kijk het nog een paar dagen aan en blijf voeden, en dan hoop ik maar dat alles weer een beetje als normaal wordt.