Erg onduidelijke 9 wk echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Foxter, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat goed Kwek!!! Gaaf joh, gefeliciteerd :D Ik hoop dat wij dat over 2 weken ook zien :D

Dat denk ik niet, ik denk dat het toch met de ligging ed te maken heeft. Ik kan niet minder ver zijn, ik heb al 4 echo's gehad ;)

Maar ik zal de echo van donderdag wel even inscannen! Daarna heb ik op 18 juli weer een echo, nekplooimeting, dus dan zou je zeker wel wat moeten zien anders wordt het meten lastig :)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Vandaag gelukkig een duidelijke echo gezien, en onze kleine lag al buikspieroefeningen te doen, echt kind van zn vader dus :D

Je zag nu echt een hoofdje en een rugje, de vk zei ook al, het is nu echt een cashewnootje, en zo hoort het ook :) Leuk hoor, ben helemaal blij :D

3. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Hoi Foxter, even nog een update vanuit mijn kant. Goeie echo gezien. Baby'tje had al armpjes en benen (weliswaar nog niet in verhouding). Zo leuk om die kikkerpootjes te hebben gezien! Voor de rest lag het goed in het vruchtwater en de groei is netjes op schema (10wk en 5 dg). Helemaal blij dus. Volgende week mag ik de kleine weer zien; extra controle omdat ik met vakantie ga :)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat fijn Gelukkig!!!
    Ik moet nu anderhalve week wachten, dan doen we de nekplooimeting, spannend!!!

Wat een opluchting he, wij zagen het nu ook heel duidelijk, en we konden op de echo zien dat de trillinkjes die ik voel, echt al de baby is :D

5. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Ik heb de 18e de nekplooi. I keep my fingers crossed, ook voor jou!

Moet eerlijk zeggen dat deze 2e echo mij meer deed. Bij de eerste was ik vooral flabbergasted, maar nu...nu heb ik echt het besef dat ik gewoon mama word. Het werkt gewoon allemaal, zo bizar...

Deel Deze Pagina