Erg ongerust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Had jij bloedverlies in het eerste trimester?

  1. Ja, best vaak

  2. Ja, soms of maar een enkele keer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    de huisartsenpost hielpen mij niet, maar overal zitten andere mensen dus ik hoop dat ze jou wel helpen!!!

    ik heb ongeveer 4 dagen bloed verlies gehad, (bruin slijm) en nu is het over.

    ik zou me niet te ongerust maken dat is nergens goed voor.. wel logisch natuurlijk. ik ben op de eerste dag van het bruinverlies geweest voor de echo en heb het daarna nog 3 dagen gehad, maar dat was volgens het zkhs normaal, geen reden tot paniek, alleen als het heftiger zou worden.
     
  2. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat is wel heel geruststellend om te horen. Tis bij mij nu ook 3 dagen
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook 4 dagen helderrood bloed verloren en ook de pijn in mijn borsten was toen weg.
    Volgens de verloskundige was het een onttrekkingsbloeding en ik ben nog steeds zwanger, zoals je ziet :D
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Lin,

    Laat je even weten hoe het ging...?

    Sterkte,
    Jansen
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb minder bruinverlies, het bleef beperkt tot een paar druppels dus ben weer enigszins gerustgesteld. Dus ik wacht nog even af.
     
  6. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Heb wel minder verlies, maar heb de weekendarts gebeld (voor de zekerheid) en hetzelfde verhaal. Gewoon afwachten en ja misschien ist goed misschien niet, blijf maar in onzekerheid zitten dus. Na 4 pogingen om naar het ziekenhuis voor een echo is het nog steeds niet gelukt om zekerheid te krijgen. Hup voor de zorg in Nederland weer.
     
  7. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Bel dan die verloskundige. Ik kan me voorstellen dat je er niet blij van de situatie, maar als je in het ene circuit niet verder komt dan moet je dus elders je heil gaan zoeken.

    Ik zou een verloskundige inschakelen, dan weet je snel waar je aan toe bent.
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ga ik morgen proberen denk ik.
     
  9. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Bel inderdaad de verloskundige, leg je verhaal voor aan haar/hem en vraag in ieder geval om een onderzoek!!
    Heel veel succes!
     
  10. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Bellen anders zit je jezelf maar op te vreten van de stress.
     
  11. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik zou knettergek worden van die onzekerheid! Bel die vk maar gewoon, ook al is het voor je eigen geruststelling. Tuurlijk verandert dat niks als het verkeerd gegaan is, maar die onzekerheid lijkt me echt niet goed.
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zou nu toch echt aandringen op een onderzoek/echo. Je moet onderhand echt gek worden van onzekerheid, of niet? En het klinkt misschien heel hard hoor, maar als het niet goed zit dan kun je dat volgens mij maar beter zo snel mogelijk weten.

    Sterkte ermee!

    Pim
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou het ook eens proberen vij de verloskundige, al ben ik bang dat ze hetzelfde zal gaan zeggen en dat is afwachten tot de 19 tiende.

    Tja leuk is het absoluut niet daar kan ik uitvoerig over mee praten.
    Maar het lulligste is inderdaad dat ze niks kunnen doen.
    Ja als je een echo krijgt kan je misschien meer te weten komen.
    Maar voor het zelfde geld dat je ook nog meer twijfel kan krijgen.
    Bij mij werd na de echo gezegd, je hebt 50/50 % kans.
    En verder moest ik ook afwachten.
    Dan is het helemaal erg, niet wetende of het nou wel of niet groeit.
    En achteraf denk ik had ik dit wel willen weten?

    Ja als ze duidelijk het hartje zien kloppen dan kun je met een gerust hart naar huis natuurlijk.
    Maar je kan ook nog minder ver heen zijn dan je dacht, en dan krijg je nog meer twijfels.

    Wat ik nou eigenlijk heel moeilijk probeer te zeggen is:
    afwachten wat er gaat gebeuren, je hebt die afspraak staan en die pakken ze je niet meer af, want straks krijg je nog meer onzekerheid, en dat brengt alleen maar meer stress met zich mee en dat kan de bedoeling ook niet zijn.

    Maar ik kan heel goed voorstellen hoe je je voelt, ik word ook steeds in dat hoekje gedreven.

    Hopelijk word het goed nieuws.
    Liefs
     
  14. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ook de vk wou gewoon afwachten en zei bovendien dat ik gewoon bij mijn eigen huisarts moest zijn. Nou ja het is nu nog maar een druppeltje bruine rommel per dag, dus ik geloof eigenlijk niet dat het een mk kan zijn. Dan zou er met bijna 9 weken toch meer bloed moeten zijn en ook buikpijn (heb ik helemaal niet)
     

Deel Deze Pagina