uitslag rug

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door little angel, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,
    Ik heb al sinds een paar maanden last van uitslag op mijn rug en niet gewoon maar veel.
    Ik dacht dat het van te stoppen met de pil was maar mijn vriend denkt dat het al langer is :(:
    Bij de dokter geweest en zalf gekregen, kmoet er wel nog achter.
    Kmoet wel zeggen voor ik met de pil stopte was mijn pilgebruik ook niet echt correct meer en had ik al eens 3 weken overtijd geweest zonder zwanger zijn terwijl anders altijd stipt.
    Ik heb ook nooit last gehad van uitslag enkel tegen de tijd van de regel 1 of mss 2 maar zeker niet op mijn rug.
    Ik wordt er persoonlijk zot van, ok nu is het winter en zie je het bijna niet maar ik heb al schrik voor de zomer...
    Heeft iemand hier ook last van na het stoppen van de pil?
    grtz

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil en sta helemaal onder de bulten en vlekken op mijn rug ( maar ook op mijn gezicht) toen ik nog aan de pil zat had ik een supergave rug/huid.

zou idd kunnen komen door het stoppen met de pil, dan veranderen je hormonen ook..

3. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hier ook een grindtegel op mijn rug sinds ik gestopt ben met de pil.
    Is erg vervelend en kan zelfs best pijnlijk zijn.

4. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    ja, je zegt me daar wat dat het ook wel pijn kan doen en jeuken...pff
    maar ik ben al gerustgesteld dat ik niet alleen ben
    en nu heb ik ook nog 2 grote koortsblazen op mijn bovenlip gekregen...kvoel me wel aantrekkelijk zenne voor de moment :rolleyes:
    ah ja, het is voor het goede doel hé
    dat we maar snel zwanger mogen zijn :)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou dat is ook toevallig, had het er vandaag met een collegaatje over dat ik zo'n bulltjes op mijn rug heb die ook jeuken en pijnlijk zijn. Ze zitten ook precies onder mijn sluiting van mijn bh en die 'ijzertjes' waarmee je je bandjes kan stellen. Wij dachten al dat ik misschien allergisch was voor die 'ijzertjes' maar als ik dit zo lees zou het inderdaad ook wel kunnen zijn omdat ik de pil niet meer slik.

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

ik heb die bultjes als eerstje gekregen vlak boven mijn borsten tot aan me nek en heb het iets minder op mijn rug en af en toe op mijn kaaklijn pff vreselijk werd helemaal gek van de jeuk en helemaal in de zomer ben een aantal keren naar de HA geweest en heb als laatste een soort lotion gehad en die helpt wel maar na een tijdje komt het terug en moet ik het weer even gebruiken

de HA zegt dus dat het acne is en dat dat door je hormonen komt als je aan de pil zit krijg je hormonen die dat tegen houden

de echte oplossing volgende de HA is zwanger worden

nou ging dat maar zo makkelijk bij mij maar helaas

hoop dat jullie hier iets aan hebben

Deel Deze Pagina