welke test raden jullie mij aan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liesje1000, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje1000

30 jan 2008
    7
    0
    0
    hallo

ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje ben al drie dagen overtijd maar negative test gedaan getest met test van carrefour(gb) ben wel nog maar een paar maanden gestopt met de pil welk test raden jullie mij aan? :rolleyes:

Edit mod: je onderwerp duidelijker gemaakt, hier graag op letten.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Clear Blue digitaal zit er nooit naast, hoewel het iets langer kan duren voor die positief uitslaat.(heeft iets meer hormoon nodig dacht ik)

De testen van hier op de site (die goedkope stripjes) vind ik persoonlijk wel goed! :D

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    paar dagen wachten, en dan eventueel weer testen.

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zoals Natasja al zei, wacht nog een paar dagen met testen, als je zwanger bent dan stijgt je HCG per dag. Ik zelf heb de testen van matcare gebruikt en nog een digitale test van CB. Heel veel succes

5. liesje1000

30 jan 2008
    7
    0
    0
    dank u voor jullie reactie mss ben ik er wel te veel mee bezig om dat ik het te graag wil heb namelijk 3maand geleden een mk gehad :(

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Het is volgens mij vrij normaal dat je als je eenmaal gestopt bent met bv. de pil dat het veel in je hoofd zit, en zeker na een mk. Ik hoop dat het je snel weer zwanger mag zijn en blijven. Heel veel succes en sterkte.

Deel Deze Pagina