Ik heb je lief!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maidin, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Oke mensjes,

Het volgende valt mij op, zowel bij mezelf als bij anderen. We verlangen naar een klein kindje in onze armen. We zijn - zover we het weten - nog niet zwanger, maar toch is er al iets.

Ja ik kan het moeilijk omschrijven, maar als ik aan ons kindje denk kan het hem/ haar bijna tegen mij aan voelen. Ik kan bijna zijn/ haar naam noemen [ja wij hebben al namen :oops: ]. Ik ben al mee dan een jaar er erg mee bezig, maar nu pas in mijn 2de ronde van actief. Toch is er al een liefde voor een kind die ik niet ken en die er nog niet is...

Herkennen jullie dit?

Jedid-Jah

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik herken het heel erg goed.

Ben er zo erg klaar voor. Wij hebben ook al een aantal namen.

En ik kan zo dagdromen, met het idee dat we al een kindje hebben

3. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ohh ja dat gevoel ken ik!

Ik zie ons al helemaal lopen met onze kinderwagen en onze ongetwijfeld beeldschone beeb! Ik moet me soms zo inhouden om niet over de kinderafdeling bij H&M ofzo te gaan lopen...

Hoe ik het uit bedje zou halen, knuffelen, hoe het eruit zou zien als het net wakker wordt...

Maarja. Ik moet nog even wachten voordat we er echt voor gaan...

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Haha ik moet mij ook al de hele tijd inhouden om niet over de kinder afdelingen te lopen. Ik liep laatst een winkel in met kleding en ik moest ergens zijn en dat stond naast de kinderafdeling. Ik zag me al helemaal staan met een kinderwagen en lekker aan de winkel.

Ik zie mezelf al in de universiteit studeren met een klein kindje naast me. Laatst zag ik een nieuwe moeder op de universiteit met haar kind naast haar terwijl ze aan het studeren was en ik zag het helemaal voor me.

Ik was mijn haar zelf altijd al met zwitsal en soms ruik ik aan mijn eigen haar - ik heb nogal lang haar - en dan zie ik bijna het kleine koppie - met krullen net als mijn man hoop ik - en dan lekker in bad stoppen en zijn/ haar haartjes doen.

Jedid-Jah

5. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ik ken het gevoel en na mijn zwangerschap die in een ma eindigde is het alleen nog maar sterker geworden weet al exact hoe ik wat wil hebben qua kinderkamer en wagen enzo

En ook het gevoel ik weet gewoon dat ik een kindje heel veel leifde te geven heb zo`n lief klein hummeltje kan er ook wel de hele dag over dromen...

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja en ik herken t ook,ik weet al namen,welke kinderwagen ik neem ect ect,en ik kan helemaal wegdromen erover haha,ik hoop dat we niet meer lang hoeven te wachten..

7. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik heb dit nu wanneer ik Myrthe met haar poppen zie spelen. Kusjes geven, pamper aandoen,... Ik ga meteen aan het dromen ...

Het zou echt iets voor haar zijn dat grote-zusterschap!

Liefs
    Kitty

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik had er vandaag weer erg last van. Ik liep een winkeltje binnen en ik zag een erg schattig baby mutsje liggen. Het koste maar 6 euries, maar ik heb hem toch maar niet gekost. Ik heb mijn man belooft voor de 12de week niets te kopen.

Ik zag het echt voor me. De eerste keer naar buiten en daarvoor heeft hij/ zij een mutsje nodig. Man, ik zie uit naar die dag.

Jedid-Jah

Deel Deze Pagina