Wie heeft de alecto dbx 88

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Porsche, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi

Wie van jullie heeft deze babyfoon en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Gr.

2. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Wij hebben er zelfs 2!
    Drie jaar geleden eerst voor zoon aangeschaft, we waren er zo tevreden over dat ik er vorig jaar nog 1 heb besteld voor dochter.
    Ik heb nog nooit ruis gehoord, ook nooit een andere baby/ ander kindje door de babyfoon heen. En zelfs nu we er 2 hebben blijven ze beide op hun eigen frequentie.
    Ik vraag me alleen af of de temperatuur wel klopt die op de units wordt aangegeven, maar daar kijk ik ook nooit echt naar.

Wij zijn heel tevreden dus!

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Wij ook super tevreden! Mijn zoontje trouwens ook, want die wil nog iedere avond het muziekje horen wat we vanaf dat hij thuis was savonds aanzette....
    Ik zeg kopen!!!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wij! Prima ding.

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Wij en we zijn er super blij mee!! Geen klachten over

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Idd een heel goed ding! Wij hebben hem ook!

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben de allecto dvm 70 (met beeld) en we vinden hem echt geweldig. Zijn zo blij dat we voor een beeld babyfoon gekozen hebben. Hij was goedkoper dan vele babyfoons bij de babyzaken (hebben hem gekocht bij de media markt) en kwalitatief is ie echt super.

8. caro

caro Actief lid

Jul 3, 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze babyfoon ook. Prima ding, super tevreden over. En het muziekje wat je van afstand aan kan zetten...ideaal, ons moppie valt van dat muziekje ook heerlijk in slaap als ze wat onrustig wakker wordt midden in de nacht. Dat heeft echt al heel wat keertjes heen en weer lopen gescheeld. Ik zeg doen!! Als je kan wachten op een beurs (jonge gezinnen beurs of 9 maanden beurs ofzo) dan heb je ook nog wel eens een leuk kado erbij. Zo kregen wij er een hele leuke thermometer badeend erbij en dat ding vind ik ook geweldig.

9. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 'm ook. Na eerst een slecht exemplaar te hebben ontvangen (veel ruis), kregen we een nieuwe. En die is super! Goed bereik, duidelijk geluid (ik kan mijn zoon zelfs horen ademen). De temperatuurmeting klopt alleen niet. Dat heb ik bij meer mensen gelezen. Hij staat standaard 2 graden te hoog.

10. 2ehands2ekans

2ehands2ekans Actief lid

May 30, 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevalt ons super goed!

11. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,151
    3,027
    113
    Nederland
    wij hebben m ook. wat een K*T ding! vanaf de eerste dag alleen maar ruizen en vetbinding die wegvalt. inmiddels zijn we er aan gewend, schandalug.. moet er eigk mee terug, maarja laksigheid..

ik raad m iig niet aan

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super ding. Dichte frequentie dus geen andere kids te horen.
    De klok en de ademhaling horen we zelfs!
    We hebben nu ons 2e setje. De eerste laadde niet meer op na ruim 3 jaar. Maar mooi binnen de garantie van 5 jaar dus een nieuwe kunnen halen.

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben hem gekregen en ik ben er erg tevreden mee. Doet wat ie moet doen! En het muziekje is erg rustgevend voor de kleine.

Share This Page