hoi kun je eens kijken op de foto in mn profiel naar de middelste test is dat een indrooglijn of posi is buiten de goeie tijd afgelezen! de eerste en laatste was van mn zoontje liefs
geen flauw idee, het kan heeeeel licht posi zijn, maar ook net zo goed een indroger, zeker gezien de tijd die je al overtijd bent, dan had ie echt donkerder moeten zijn...
heb een erg onregelmatige cyclus mn ei kan later geweest zijn want mn cyclussen na mn laatste zoontje waren tss de 28 en de 38 en van mn ander zoontje konden ze tot in de 60 gaan! en erg ambetant dak mn ei niet voel
ik zeg positief.......maar buiten afleestijd geld eigenlijk niet........dubbel dus....over 3 dagen nog een doen?
ik las bij mijn jongste zoon de test pas naar half uur positief! Vind onzin! hij leeft toch ECHT al 8halve jaar! dus toch zwanger?
waarschijnlijk was die van mij een opdroog lijntje hehehehe... ik heb nog nooooit een opdrooglijntje gehad... heb ALLE merken gehad... en de afgelopen 13maand wel.....50 testen gedaaaaaan!
sorry... 4dagen voor NOD.. iedere dag wel 4 testen per dag gedaan! dus 16 x 13 = nooit geen opdrooglijntje gehad
is een indrooglijntje niet wit of grijs. Ik zie bij de middelste toch duidelijk een gekleurd lijntje. Ik weet ook dat je buiten de tijd niet meer mag aflezen, maar laten we wel wezen, zo`n lijntje komt ook niet voor niets. Heb zelf al meerdere keren een zwangerschapstest gedaan en bleven allemaal wil ook na de afleestijd. Voor de zekerheid, zou ik over een paar dagen nog en test doen maar ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd
oei dat is moeilijk.....ik zou ook nog een keer testen .....succes hoop op een mooi 2e lijntje voor jullie!
hoi ik heb ook zo'n lijntje gehad na de tijd dat je hem af moest lezen. heb het tegen de dokter gezegt en die zei ook ja eigenlijk kan er gewoon geen lijntje komen als je niet zwanger bent. maar het kan ook een vmk geweest zijn of je bent gewoon zwanger. dus had ik nog een paar keer getest maar de rest blijft steeds negatief. dus ook ik weet het niet. heb hetzelfde gehad als jij. staat in de albums zwangerschapstesten. maar nog steeds niet ongie en ook geen nieuwe posi test. dus..... succes. hoop dat het bij jou wel duidelijkheid geeft.
had vandaag testje gedaan van de colruyt helaas nega! dan gaat het dan toch een valse positieve geweest zijn, of indrooglijntje maar morgen komen er nog es nieuwe testen met de post mss morgen nog es eentje wagen
ik had ook zon super licht streepje en nu worden ze per 2 a 3 dagen toch wel iets donkerder alleen heb ik wel 3 verschillde test gedaan en kwamen alle drie een licht streepje dus denk als je nog een posi test heb toch zwanger kan zijn. ik teste ook pas een tijd na nod wat positief eerst echt super licht.
hoikes geluk 2009 alvast een dikke proficiat met je zwangerschap wat denk jij zou het ook een indrooglijntje kunnen zijn? ze zijn van matcare? liefs
Waarom probeer je niet zo'n digitale van clearbleu...Heb je ook geen last van streepjes en zo duidelijkheid...Sterkte!