Waarschijnlijk een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door sharmila, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hallo dames,

Vorige week dinsdag testte ik 2 dagen voor nod. Heel licht streepje dus ik dacht indrooglijn. Op nod Testte ik nog eens en ja hoor een streepje. Wel licht maar duidelijk zwanger. Helemaal blij. Bij jayden had ik dat niet en was gewoon een verschrikkelijke zwangerschap. Dus nu helemaal blij voelde me zo gelukkig en had echt zoiets van, deze zwangerschap word genieten:). Maar zondag wilde ik s'middags even gaan liggen want was heel moe. Ging nog even plassen en schrok, bloed! Toch wel stress maar het betekende nog niks. was heel weinig en geen krampen. Maandag ook paar druppels verder niks. Vandaag toch maar verlos gebeld want bloed werd meer. Zij vertelde dat als het bloeden erger zou worden dat het heel goed zou kunnen dat het een miskraam zou worden. Als het bloeden na vandaag ineens stopt zou het ook gewoon bij de zwangerschap kunnen horen. Maar het word steeds erger het bloeden en ben er toch wel heel verdrietig om zeg. Vanmorgen had ik weer een test gedaan en weer positief. Als het hevige bloeden gestopt is moet ik na een week nog een test doen. Negatief dan heeft de miskraam doorgezet, positief moet ik bellen en willen ze een echo maken. Heb me eigenlijk al neergelegd bij een miskraam:(
    Sorry maar wilde gewoon even m'n verhaal kwijt!

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    meid, bloed hoeft niet altijd het ergste te zijn.. je voelt zelf wel aan of het goed zit of niet goed zit.. welke test heb je nog eens gedaan? je zou dan kunnen zien of het streepje minder duidelijker wordt dan voorheen, dan weet je dat het afgaande zaak is :( maar zoals ik lees gaf die nog positief aan..

ik blijf er een beetje bij, jouwn lichaam verteld jou hoe en wat..
    in iedergeval niet alle hoop opgeven, maar probeer nog positief te blijven.. hoe moeilijk dat ook is!

3. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ben zojuist 2 hele grote stolsels verloren. Maar echt heel groot dus denk echt dat het voorbij is. Heb nu ook wat buikpijn helaas. Zou zo graag willen geloven dat het nog steeds mogelijk is maar ben bang dat ik dan teveel hoop heb. Bedankt voor je lieve bericht

Liefs sharmila

4. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Toch nog even een vraagje. Heb dus die 2 stolsels verloren en daarna geen buikpijn en rugpijn meer. Weinig bloed. Zou er toch nog een mogelijkheid zijn? Of was dat echt de miskraam? Want las wel ergens op inet dat als de miskraam is geweest het bloeden af zal nemen. En ook heel gek, toen ik die stolsels eruit zijn voel ik me echt heel leeg. En bedoel niet kwa verdriet leeg van binnen maar letterlijk leeg. Kan het moeilijk uitleggen. Maar is dit misschien herkenbaar voor iemand?

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meestal is het wel mis bij zulke grote stolsels. Maar laat toch even een echo maken!

6. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    vandaag even kijken hoe het met je gaat.. en lees net dat je grote stolsels bent verloren.. laat even een echo maken meid, dan heb je zekerheid.. toen ik het vruchtje verloor voelde ik mij ook helemaal leeg van binnen en niet alleen door het verdriet! maar kon het ook moeilijk beschrijven, maar idd een soort leegte gevoel van binnen.. bij mij is na het verliezen van et vruchtje het bloeden ook meteen de helft minder geworden, 2dagen erna niks meer.. maar laat even een echo maken.. dan heb je duidelijkheid van onzekerheid: it's killing!!

7. Only me

Only me Niet meer actief

Hey bah, wat ontzettend naar voor je meisje. Maar ja kan het nog een paar dagen afwachten en dan inderdaad een echo laten maken? Vaak zegt je gevoel ook genoeg, maar je kan beter 1x teveel checken dan 1x te weinig!

Sterkte!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou idd je VK even bellen en vragen om sowieso een echo. Ook als je namelijk wel negatief test volgende week, is het goed om te checken of je baarmoeder leeg is: dat gebeurt namelijk niet altijd... en dan is soms nacurettage nog nodig, (heb ik gehad).
    En dan heb je maar duidelijkheid!
    Dat lege gevoel is herkenbaar trouwens!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Meid wat verschrikkelijk rot zeg :( Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je even heel veel sterkte wensen.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hoe gaat het vandaag met je.

Heb je je vk al gebeld voor een echo?

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Zou ook even een echo laten maken. Heb ik afgelopen maandag ook laten doen. Deze leek redelijk schoon maar mogelijk nog wat bloed en vocht in mijn baarmoeder (kan kloppen, bloed nog flink). Morgen neemt de praktijk even contact met op om te checken hoe het gaat. En zo hoort het ook, vind ik.

Hoop dat je in elk geval gauw wat zekerheid hebt.
    x K

12. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Heb vannacht heel slecht geslapen. Moest vanmorgen werken en ben ook gewoon gegaan. Wilde niks op het werk zeggen op een paar collega's na dan. Verlies uiteraard nog bloed maar dat is logisch. Maar vk bellen voor een echo? Oh ik kreeg echt het idee dat dat niet nodig was. want vroeg nog, en als het dan toch een miskraam word? Toen zei zij dat ze hoopt dat ze me dan snel weer zal horen met het goede nieuws weer zwanger te zijn. Dus ze zei bellen als het bloeden heel erg word, ik naar word, koorts krijg of twijfel over iets. Maar goed, ik voel me verder gewoon goed lichamelijk gezien dan. En twijfel ook niet meer of het misschien toch nog zo zal zijn. Nee weet nu wel zeker gezien het bloed en stolsels dat het voorbij is. Zal ik het niet gewoon afwachten?

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is aan jou. Ik zou zelf altijd een echo willen, maar als jij denkt dat het goed is zo, dan zou je het achterwege kunnen laten.

Suus

Deel Deze Pagina