Hij had gisteren zeker wel 5 keer op de avond de hik en over de hele dag wel 15 keer kan dit nou kwaad of is het gewoon een gulzige baby hahahahahag
Lucas was ook een hikkende baby in de buik, soms wel 1,5 uur achter elkaar ... hij was ook een gulzige baby uit de buik, dronk snel maar gulzig en verslikte zich dus vaak! Hij is nog erg van het proppen en hapslik-weg-principe, dus tja... Je kunt het idd altijd overleggen, maar voor zover ik weet kan het ook geen kwaad hoor! Succes bij je gyn morgen
mijn dochter had ook heel vaak de hik en ook gulzige baby uit de buik ... maar dacht mischien eens vragen hier
Beide kindjes waren echte hikkers, zowel voor als na de geboorte. M'n jongste heeft nog steeds regelmatig een hikbui, tot grote hilariteit van haar broer. Hoort er gewoon bij, kan geen kwaad.
Mijn kindje heeft gemiddeld ook zo'n 5 keer per dag de hik en volgens de gyn kan het absoluut geen kwaad. Volgens haar was het juist goed omdat de longetjes zo ook getraind worden? Dus ik zou me geen zorgen maken
Hier ook zo eentje. Na de bevalling ging hij in hetzelfde tempo door. Bij zo'n 4 maanden begon het echt duidelijk minder te worden, en na 6 maanden nog maar zelden.
Ik had het gevraagt aan de vk zonder aan tegeven hoevaak ze de hik heeft. Ik zei alleen is het erg als de kleine zo vaak de hik heeft en volgens haar was dit echt geen enkel probleem. Ik heb het trouwens nietzo vaak als jou, maar dat wist zij niet.