lichte steekjes in onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MoOnLiGhTtt, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey meiden, ik heb maandag vernomen dat ik zwanger ben :) ik ben echt super blij het is heel snel gelukt maar ik heb al van voor dat ik men menstruatie zou moetten krijgen steekjes in men onderbuik een licht ongi gevoel. heb daarom ook bang dat dat misschien een eerste teken is van een mk. heeft iemand dit ook gehad en toch een goede zwangerschap gehad ? groetjes

2. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Steekjes en menstruatie krampjes heb ik ook gehad. Het maakte mij heel onzeker, maar alles is goed verlopen, en ik denk dat het er allemaal bij hoort.

3. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    dat is leuk om te horen. :) beetje geruststellend.

4. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik had dit ook heel erg , vergeet niet dat er van alles gebeurd in je baarmoeder. Ik heb nog weleens een soort ongi gevoel.
    Maar goed al dat rekken en groeien van de baarmoeder is te voelen.
    Niet te veel zorgen maken , lekker genieten !

5. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja daar heb je gelijk in. ik heb idd soms een raar gevoel in men buik zo'n gerommel.. vooral als ik ga slapen met als gevolg da ik bijna ni slaap en er soms van wakker wordt. ik ga gewoon je raad opvolgen en ervan genieten wat soms wel moeilijk is want ik kan niet veel verdragen. 25juli heb ik men eerste echo ben dan 8 weken schat ik. dat duurt nog wel even :(

Deel Deze Pagina