Erg onzeker over deze zwangerschap...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jammie, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo,

Na twee keer een (hele) vroege spontane miskraam blijk ik nu direct na m'n tweede miskraam, totaal onverwacht, weer zwanger.
    Door de huisarts was ik al doorgestuurd naar de gynaecoloog waar ik vanmorgen voor het eerst ben geweest.
    De gynaecoloog heeft een echo gemaakt, waar nog weinig op te zien was, alleen dat ik net overtijd ben... Ook is er bloed geprikt.
    Aanstaande dinsdag moet ik weer voor een echo om te kijken of er wat gaat groeien.
    Nu ben ik echter bij elke pijntje wat ik voel enorm bang dat het weer mis is. De vorige twee keren was het namelijk ook van het een op het andere moment mis...
    Waar ik me het meest zorgen om maak is de constante zeurderige pijn in m'n lies die doortrekt naar m'n been. Ik heb dit aangegeven bij de gynaecoloog, maar die vroeg alleen of ik ook buikpijn had (heb ik nog niet) en ging er verder niet op in.
    Moet ik me zorgen maken over die pijn in m'n lies?
    Heb verder geen idee hoe lang ik eventueel zwanger zou zijn, m'n miskraam begon op 27 december.

Het is een heel verhaal geworden sorry daarvoor... Hoop dat u me een duidelijk antwoord kan geven dan weet ik een beetje wat ik deze keer kan verwachten.

Alvast heel erg bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi jamie,

Heel begrijpelijk dat je onzeker bent, het blijft spannend
    Ik kan je helaas geen zekerheid geven of het wel of niet goed gaat deze keer. Dat er met de echo nog weinig was te zien komt omdat je ook nog niet zo ver kan zijn. D epijn in je lies kan afkomstig zijn van een band maar mischien ook afkomstig van een verkeerde beweging,
    Had je heel graag zekerheid gegeven maar ik kan je niets vertellen.
    Sterkte! deze week tot aan de echo zal erg lang duren voor je,maar zet m op. Ik duim voor je.

Imke

3. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor u snelle reactie!

Vandaag heb ik weer een echo gehad, er was nog steeds niet echt iets op te zien... De gyn zei misschien een heel klein stipje te zien.

Afgelopen vrijdag was m'n HCG waarde 107 vandaag is het opnieuw geprikt en was de uitslag 487. De gyn zei dat dit nog niet echt hoog is.
    Ik vraag me af hoe hoog de HCG waarde dan zou moeten zijn?
    Maandag moet ik opnieuw voor een echo, ben nog steeds erg onzeker. Vooral omdat me niet helemaal duidelijk is wat de bloeduitslagen betekenen. Kan u me daar iets meer over vertellen?

Alvast heeeeeeel erg bedankt!

Deel Deze Pagina