hallo ik heb al vanaf december gedacht dat ik een blaasontsteking had. urine paar keer na gekeken en niets elke keer. nu krijg ik dus last van mijn nier vorige week. dus naar het ziekenhuis. belt mijn uroloog me net op dat er toch wel degelijk een bacterie in mijn urine zit! als die tijd dus toch een ontsteking gehad. nu vraag ik me af is dit niet erg voor de zwangerschap en het kindje? ik heb er nu een kuur voor gekregen. _________________
hoi Karola, nee het is niet erg voor de baby. En als je urine is nagekeken dan hadje op dat moment dus nog geen ontsteking dus zo lang loop je er ook nog niet mee denk ik. Mirjam
ik denk wel dat ik al een hele tijd heb in ieder gaval vanaf half december ongveer . toen had ik er echt last van maar hebben ze gewon gekeken en geen kweek gemaakt. nu had de uroloog een kweek gemaakt en daar kon hij het wel in zien, hij zei wel dat ze het soms gewoon niet kunnn zien en met een kweek wel, ik heb dus denk ik al bijna 2 maanden last ervan. en nu dus ook van mijn nier.ik maak me daar toch wle een beetje zorgen over