Wie heeft dit ook en kan me hier meer over vertellen? Ik ben 6 weken geleden bevallen doormiddel van een keizersnede. dit was voor mij de 2e keer. Het herstel is voor mij erg moeizaam en het wil allemaal maar niet lukken. en daarmee bedoel ik dat ik nog veel buikpijn heb en tot een paar dagen geleden heel veel vloeide. ik vloeide voor mijn idee zoveel dat ik de gyn heb gebeld of dt normaal kon zijn. ik mocht even langskomen. Ik had een andere gyn dan dat ik bij de operatie had. hij vertelde mij dat ze tijdens de operatie hebben gezien dat mijn baarmoederwand vrij dun was en moeijk te hechten was het kan zijn dat mijn herstel daarom moeilijker gaat. volgende week moet ik voor de echte na controle en zal mj waarscheinljk meer verteld worden. nu ben ik benieuwd naar meiden die dit ook hebben.. mocht je nogmaals zwanger worden of word het dan afgeraden? ik ken namelijk iemand waarbij ze net optijd waren met de keizersnee omdat het anders was gaan scheuren. en aangezien het mijn wens is om 3 kinderen te mogen krijgen.. ben ik hier toch wel even benieuwd naar! en ben natuurlijk heeel gelukkig met de 2 mannetjes die ik nu heb.. maar het was toch even slikken toen ik dit hoorde.