erg onzeker over uiterlijk na de bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by Sila24, Sep 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,177
    113
    :$ dat is ook al een heleboel hoor in 3 weken.
    Voor je lijf moet je echt rekenen op 9 maanden op 9 maanden af. Mijn lijf is tot een jaar na de bevalling nog verbeterd, zonder te sporten oid. Het is echt geduld hebben (veel wandelen met de kleine, gezond eten en genoeg vocht helpt uiteraard wel mee).
    En bedenk dat jouw buik hem wel het veiligste huisje heeft geboden, waar hij zich van 2 cellen heeft kunnen ontwikkelen tot het prachtige kindje wat je nu in de wieg hebt liggen. En dat mag je best zien! Ben trots op je moederlijf!!

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey mmeke,

ja 18kg is ook veel maar 5 kg daarvan was de baby en voorde rest denkik vocht want ik hield veel vocht vast, ik was ongever 25 kg aangekomen dus ik moet nog een aantal kilo's afvallen.

Ik probeer nu ook dagelijks veel te wandelen met de baby en veel water en thee drinken. En ik heb mijn buikomvang gemeten , die was eerste dag na bevalling 120cm:$:$ en nu 100 cm dus het gaat de goeie kant op

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bij mij was het heel veel vocht hoor en ik gaf borstvoeding, dan wil het wel! Heb nooit gelijnd ofzo. Zit nu pas net weer op mijn gewicht van voor de bevalling. Maar gewicht zegt niet alles hoor, ik heb nu toch een ander figuur.

Share This Page