hoi zou me even voor stellen ,ik lees al een tijdje mee op dit topic, en ben nu aankomen de dinsdag precies 35 weken zwanger van een meisje. nu mijn vraag ik had woensdag nacht en ochtend hele erg krampen met harde buiken .maar zo erg dat ik er gewoon krom van ga lopen en kruipen te trap op moet... donderdag verloskundige geweest kindje is helemaal ingedaald...was al maar nog niet voorledig ,nu dus wel!en ook door gegeven dat ik dit gehad heb ,konde eventweel voor weeen zijn geweest dus op advies nog rustiger aan doen. nu heb ik het zaterdag avond gehad weer heel erg en tegen 4 uur tot vanochtend 2 uur...hele dag door lichte buikpuin...nu ben ik ondertussen al weer in bad geweest en heb het tegen de avond aan weer gekregn echt krampen-steken -rugpijn.....tussen door ook harde buiken maar dat heb ik al weken. ik loop krom naar de wc en zit al de hele weekend veel om te bank maar heb er echt las van.... wat moet ik nu doen...ben voor de eerste keer zwanger en weet ook niet wat het allemaal is ...maar heb echt om de paar uur flinke krampen met steken echt heel erg pijnlijk--- durf niet me verloskundige te belle omdat ze daar nooit zo vrolijk van worden ..hun hebbe liever dat je belt als je al aan het bevallen ben... ik maak me zorgen en twijfel echt of ik nu wel weeen heb ja of nee... mischien dat iemand hier me kan helpen groetjes sharon
Hoi sharon, Als je twijffeld moet je altjid bellen! Wij beantwoorden niet altijd dezelfde dag je vraag. De verloskundige is er ook om deze vragen te beantwoorden. Ik wil je adviseren je urine na te laten kijken op een blaasontsteking want deze klachten die je beschrijft kunnen daar absoluut door veroorzaakt worden. Indien de pijn erger word,je bloed verliesd of vruchtwater-->BELLEN! Imke