hee meid, van harte! en je onzekerheid is heel herkenbaar. Denk dat dat gewoon wel minder wordt als je het hartje hebt gehoord. ik heb ook zo n ding. je kan vanaf week 12 luisteren... duur nog lang he...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Erg herkenbaar, die onzekerheid. Ik was de eerste 12 weken doodsbang dat het mis zou gaan... Maar alles is goed gekomen.
Hi Angilla! Als eerste GEFELICITEERD! Ik was (en ben het eigenlijk nog steeds wel een beetje) bang dat het niet goed zou gaan! Ik weet dat wanneer ik het hartje heb gehoord en weet dat het tot zover goed gaat, ik een stuk geruster ben! En over één uur hebben we die spannende echo! Dus ik hoop dat ik me vanmiddag wat relaxer voel! Ik probeer zoveel mogelijk te genieten, maar stiekem zou ik het liefst 12 weken in bed liggen en dat daarna alles safe is! Ik durf ook nog niks te kopen voor de baby, puur bijgeloof! Ik denk in ieder geval dat het heel normaal is dat je heel erg onzeker bent in het begin van de zwangerschap! het klinkt cliché en is makkelijk gezegd maar probeer te genieten... Gr Lisszy
Nou ik ben voor de echo geweest! Wat is dat fantastisch! Alles was goed en ik voel me nu een stuk rustiger Deze echo was inderdaad vroeg, omdat wij via een IUI-behandeling zwanger zijn geworden. Over 3 weken hebben we nog een echo! Ik kan niet wachten....