Hai dames, Ik heb net mijn angelsound binnen gehad. Ik helemaal blij natuurlijk! Dus ik doe die gel op mijn buik en heb echt dik een uur over mijn gehele buik- en daaronder- gezocht, maar ik hoor van alles borrelen, iets van water, en ik hoor mijn eigen hartslag. Maar niets wat op galloperende paardjes lijkt Heeft er iemand tips? Of ben ik gewoon te vroeg met de Angelsound? Thanks! PS: sorry voor de typfout bovenin, moet uiteraard, Angelsound gekocht zijn
je bent niet te vroeg maar het is wel even oefenen ik heb er zelf geen 1 alleen al om die onzekerheid te voorkomen, ik geloof dat je heel laag moet zoeken bij je schaambot
ja inderdaad, zo'n beetje tussen je schaamhaar (of waar het normaal zou groeien ) en wellicht lukt het beter met baby-olie, dat geleidt heel goed. en een beetje duwen kan ook geen kwaad. Kan best zijn dat je placenta ervoor ligt, of dat je baby zich effe achterin verstopt heeft.
Dat bijgeleverde koptelefoontje is waardeloos, als je er een andere opzet, is het geluid stukken beter! Lekker veel gel of olie en als je dan nog niets hoort, gewoon weer een uurtje wachten, soms ligt de baby er niet al te goed voor. Heb ik ook wel eens gehad, daarna hoorde ik haar of hem goed. Succes!
Thanks allemaal! Ik ga gewoon ff een uurtje wachten dus, en babyolie proberen en een andere koptelefoon.. o ja en op een andere plek zoeken
Tijdens mijn eerste zwangerschap hoorde ik het pas met 18 weken. Nu heb ik het wel veel eerder gehoord, denk dat dat het verschil is met een tweede zwangerschap. Dus gewoon geduld hebben