Tips?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Lotte1, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    In januari verwachten wij ons 3e kindje.
    Onze dochters hebben 4 en 7 dagen bv gehad.
    Bij de oudste was ik slecht voorbereid (iemand vertelde me dat bv vanzelf gaat en dat een bv cursus onzin is enz)
    Hierdoor heb ik toen het na een paar dagen niet echt lekker ging besloten te stoppen.
    Bij de 2e wist ik dat het niet vanzelfsprekend is en heb ik wel een cursus gevolgd en heb me naar mijn idee goed ingelezen.
    Helaas ging het toen ook niet naar wens en ben ik na bijna een week gestopt.
    Vooral aanleggen was een ramp en de produktie kwam niet op gang.
    Nu ik zwanger ben van de 3e komt aan alle kanten de vraag: "ga je het weer proberen?"
    Het antwoord is:JA!

Mijn vraag is, heb je nog tips/adviezen die me kunnen helpen de bv nu wel te laten slagen?

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Ga het weer lekker proberen, pak de tips en adviezen erbij van de vorige cursus. Mocht het tijdens de eerste dagen niet lukken vraag dan direct een laktatiekundige om mee te kijken. Eventueel kan je tijdens je zwangerschap al contact hebben met een LK om bijvoorbeeld de mogelijke problemen van vorige keer te bespreken.

3. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Misschien is het inderdaad een goed idee om binnenkort al een keer contact op te nemen met een LK.
    Daar had ik nog niet aan gedacht.

Deel Deze Pagina