een te vroege eisprong???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sha33, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sha33

Sha33 Lid

Feb 22, 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi iedereen,

ik ben 2weken geleden gestopt met de pil (microgynon30) en heb na een week steken links gevoelt,
    maar dat is toch veelste vroeg voor een eisprong?
    ik heb geen idee of ik eigenlijk vruchtbaar ben, wij zijn nu om de 2dagen aan het klussen,

maar heeft iemand tips waar ik op kan letten waneer of ik een eisprong heb? :cool:

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    dat kan wel :) had ook zoiets mijn ei. maar kan van alles zijn.
    ik had meestal enorm veel zin, vruchtbaar slijm 3 a 4 dagen voor mijn eisprong en lichte krampen *maar kunnen ook mijn spastische darmen zijn geweest

3. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

Mar 9, 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sha33,

Bij een regelmatige cyclus (28 dagen) heb je op de 14de dag (beginnende te tellen van dag 1 menstruatie) je eisprong. Dit zou bij jou dus kunnen kloppen. Je hebt dan ook vaak doorzichtig slijmverlies dat je kan uitrekken tussen je vingers. Dit betekent dat je in de je vruchtbare periode bent! Voor de rest kan ik niets anders van symptomen bedenken dat ik ook bij mezelf aantref.
    Was je voor het gebruik van je pil reeds regelmatig?

groetjes,

AnGiEkEn

4. Sha33

Sha33 Lid

Feb 22, 2012
    62
    0
    0

ik vond het zo raar om dat zo vroeg te voelen,
    aangezien ik lees op internet dat het 14dagen na de menstruatie hoort te zijn, enorm zin moet ik zeggen dat ik wel meer zin heb dan voorheen sinds ik gestopt ben

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    mja je eisprong is lastig te voorspellen. zo had ik hem vaker op dag 12, dag 14 en zelfs dag 17

6. Melodios

Melodios Actief lid

Oct 28, 2010
    196
    0
    0
    Waarom zou het niet kunnen, er zijn vrouwen bij die door de pil heen zwanger worden dus die hebben dan ook een eisprong toch?..

7. Sha33

Sha33 Lid

Feb 22, 2012
    62
    0
    0

Ok toch wel, ik had die steken na een week na mijn menstruatie,
    en slijm dat heb ik nauwelijks tenminste niet dat je er draden mee kan maken, ik zal ik mijn volgende periode erop letten en vooral waneer ik kan beginnen met klussen,
    tot 2010 was mijn menstruatie regelmatig, alleen begon het 2011 beetje gek te doen ben van 5dagen naar 3dagen ongesteld waarvan 2dagen normaal 3e dag kan ik niet eens meetellen,
    wel gelukkig elke maand 28dagen en netjes op tijd

bedankt voor je reactie!

8. Sha33

Sha33 Lid

Feb 22, 2012
    62
    0
    0

Het zou idd kunnen,
    vond het alleen een beetje raar omdat de normale gang van 'zaken' is dat je 14dagen na je menstruatie een eisprong hoort te hebben bij een normale 28dagen cyclus,
    ik maakte me een beetje zorgen ;)

9. Sha33

Sha33 Lid

Feb 22, 2012
    62
    0
    0

ik ga het in de gaten houden en om de 2 a 3 dagen klussen :p

Share This Page