Hallo, ik ben ondertussen al 6 dagen overtijd. Voel van alles, smorgens voor het eten wat misselijk. Moets tussen mijn medicatie en ontbijt half uur wachten dit vind ik erg moeilijk ivm misselijkheid. Ik heb ook wat krampjes in de buurt van mijn baarmoeder. Normaal ben ik altijd stipt op tijd ongi alleen nu dus helaas niet. Ik ben wel 2 maanden geleden begonnen met de medicatie tegen een traag werkende schildklier. zou het hier mee te maken kunnen hebben? Tussen door al wel 2 maal ongi geweest en dit op het moment dat ik het ook zou moeten worden. ik heb al 2 testen gedaan van k2v5 alleen deze zijn negatief. Ik denk een licht streepje te zien maar als ik een fotomaak zie ik hier niets van, kan die dan hier helaas ook niet laten zien. Als hij al positief zou zijn dan zou hij al donkerder moeten worden. Misschien nog met een ander merk testen? zoja welke? Of toch gewoon nog een aantal dagen wachten. Tussen de testen zaten nu ook 3 dagen. ik hoop dat het zo wat duidelijk is.
Hoi, Wat spannend en ook vervelend! Misschien maak jij trager HCG aan dan gemiddeld, dat is zeker mogelijk! Of de medicatie daar invloed op heeft, weet ik niet. Misschien kun je dat googlen? Een idee zou kunnen zijn om een gevoelige test te kopen, die meet vanaf 10 of 12,5 IU/L. Gebruik daarbij ook ochtend urine. Ikzelf had na 3 dagen overtijd ook een heel licht tweede streepje bij predictor early (vanaf 12,5 iu/l) en dat duurde nog eens 15 min! Twee dagen laten had ik bij een kruidvat test (vanaf 25 iu/l) twee dikke strepen binnen een minuut) Je hebt echt wel tekenen van zwangerschap hoor, dus geef de hoop niet op! Sterkte!! Groetjes Patricia
Het is nog even afwachten dus. ik zal idd eens even op google gaan kijken. Morgen even een andere test halen nog en dan woensdag testen met ochtendurine. Ben dan vrij en dan al een week over tijd. morgen en dinsdag hele dag werken en dan is het smorgens nog zo vroeg hihi. wachten doen we al 6 dagen.