Erg onzeker...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Dot, Dec 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik ben een dikke week zwanger, maar durf nog geen banner te maken....
    Ik heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad.
    Het was n.l. zo dat ik heeel licht roze bloedverlies had en iedereen zei: niks aan de hand.
    Daarbij werden de symptomen zoals misselijkheid en opgezette borsten, ook elke dag iets minder.
    Ik kreeg een vroege echo met 6 weken. Het hartje klopte, dus goed nieuws.
    Toch ging het lichte bloedverlies van ietsjes roze naar elke dag iets meer en donkerder. Tot ik na 2 weken opeens een enorme bloeding kreeg en ik zeker wist wat mijn gevoel al vertelde.

Nu let ik de hele dag erop of ik niet heel licht bloedverlies heb, al iets meer misselijk wordt, of mijn borsten nog steeds iets groter zijn dan normaal. Probeer steeds in de tijd dingen te reconstrueren van de zwangerschap ervoor die wel goed ging.

Moeilijk om het los te laten......

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi dot, ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en ik blijf er nu ook echt mee bezig. Test bijna dagelijks om te kijken of me test niet lichter word (dat was vorige maand namelijk het eerste teken) Dus ik snap je heeeeel goed. Probeer iets te vinden om je op te focussen, ik ga morgen me laatste test doen voor ik de gynaecoloog ga bellen. Dan hopelijk deze week nog de eerste echo, als het daar goed zit kan ik het hopelijk wat meer loslaten.

Ik zal voor je duimen dat het bij jou gewoon goed zal blijven gaan... En dat je baby goed blijft plakken.

3. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Fijn om te horen!
    Ik zie dat je ook nog geen banner hebt... ;)
    Succes met de komende echo!

4. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Dot,

Heel herkenbaar. Ik ben er sinds deze week achter dat ik weer zwanger ben, na eerder twee vroege miskramen. Ik durf gewoon niet blij te zijn. Zo bang dat het weer misgaat...

Mijn (tijdelijke) oplossing: Actiontesten. Ook kijken of ze oplopen. Dat geeft me weer een beetje rust.

5. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vreet mezelf al op bij m'n eerste keer zwanger dus ik kan goed begrijpen dat als het al eens misgegaan is dat het extra onzeker is!
    Probeer (als is het heel moeilijk) toch te genieten want het betekent natuurlijk niet dat als het al eens misgegaan is, dat het weer misgaat.
    Hopelijk heb je snel zekerheid dat het goed zit!

6. Dreamingbaby

Dreamingbaby Actief lid

May 7, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Probeer te genieten van je zwangerschap .
    De ene zwangerschap is de ander niet.
    Ik snap je wel hoor!
    Ik heb 28 september een vroege miskraam gehad ( al had ik al een voorgevoel dat het niet goed zat) en daarna direct weer zwanger en was ook heel bang in het begin.
    Mocht het misgaan kun je het toch niet veranderen
    Dus probeer lekker te genieten nu je weer zwanger bent.

Heb je verder niet een ander gevoel bij deze zwangerschap ?
    Ik had dat namelijk wel

7. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Nu begin ik een beetje vertrouwen te krijgen.
    Ik voel me steeds misselijker en erg hongerig.
    Toch hou ik nog altijd een slag om de arm....

8. Dreamingbaby

Dreamingbaby Actief lid

May 7, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Klachten kunnen ook van dag naar dag verschillen he.
    Ene dag was ik heel misselijk en tegelijk hongerig andere dag voelde ik me goed .
    Zelfde met me borsten ene dag last andere dag niet.
    En nu na 12 weken heb ik het nog hoor ,laat alles lekker ze beloop en alles komt goed

Share This Page